1%
  • 0/10

آرکین انتشار بازی Redfall در گیم پس را ترسناک می‌داند!

با سیستم دیالوگ پویای بازی آشنا شوید

آرکین انتشار بازی Redfall در گیم پس را ترسناک می‌داند! ۰ ۱۹ دی ۱۴۰۱ اخبار بازی کپی لینک
بازی Redfall در گیم پس

کارگردان استودیو آرکین معتقد است که انتشار بازی Redfall در گیم پس یک امر بسیار پر ریسک و ترسناک است!

اگر اخبار بازی‌ها را در رسانه سرگرمی دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که استودیوی آرکین در جریان نمایشگاه E3 سال ۲۰۲۱ میلادی از جدیدترین بازی خود به نام ردفال پرده برداشت؛ عنوانی در سبک شوتر اول شخص با محوریت مبارزه با خوناشام‌ها که حوادث آن بر اساس دو حالت تک‌نفره و کوآپ در یک جهان باز رخ می‌دهد.

در حال حاضر ردفال به عنوان یکی از مورد انتظارترین آثار سال جاری میلادی تلقی می‌شود که هواداران ایکس باکس بی‌صبرانه منتظر عرضه و تجربه بازی هستند. با توجه به خرید شرکت بتزدا و پیوستن استودیوی آرکین به ردموندی‌ها، احتمالا می‌دانید که این اثر از همان روز نخست عرضه به سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس اضافه خواهد شد.

در همین راستا، هاروی اسمیت، کارگردان بازی، در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با رسانه‌ها اعلام کرده که به لطف سرویس گیم پس، این استودیو می‌تواند تمامی دستاوردها و ارزش‌های خود را با میلیون‌ها بازیکن به اشتراک بگذارد. به همین خاطر، او امیدوار است که عرضه ردفال در این سرویس بتواند توجه شماری از مشترکین را به خود جلب کند.

هاروی اسمیث در این زمینه توضیح می‌دهد:

احساس می‌کنم که با سرویس ایکس باکس گیم پس، فرصتی برای ما فراهم شده تا خود را به عنوان یک استودیو معرفی کرده و تمام دستاوردها و ارزش‌های خلاقانه خود را به تصویر بکشیم. امیدوار هستم که بتوانیم توجه مردم را به تمام کارهایی که انجام می‌دهیم، جلب کنیم؛ از خلق جهان‌هایی عمیق گرفته تا روایت داستان‌های محیطی و نمایش مبارزات و قدرت‌های شما و همچنین خلق دنیاهایی که یک تاریخ و شخصیت واقعی پشت سر آن‌ها است.

در ادامه، کارگردان بازی خاطرنشان کرد که روند ساخت ردفال چیزی در حدود چهار سال به طور انجامیده که بخش عمده آن در دوران قرنطینه و شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است. از این رو، او مدعی است که شاید استقبال بازیکنان از بازی بیش از حد انتظارها و پیش‌بینی‌ها باشد و به همین دلیل، ظاهرا انتشار آن در گیم پس برای استودیوی آرکین بسیار پر ریسک و ترسناک است. آقای هاروی اسمیت در این باره می‌گوید:

پتانسیلی که سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس در اختیارمان قرار می‌دهد، بسیار عظیم است. این موضوع در عین حال پر ریسک و همچنین ترسناک است. سوالی اصلی این است که چند نفر در هفته نخست عرضه به تجربه ردفال می‌پردازند؟ ما به سرعت بازخوردهای زیادی را از سوی جامعه بازی دریافت می‌کنیم. بدون شک بازیکنان زیادی می‌توانند نتایج کار چندین ساله ما را مشاهده کنند.

در بخشی از این مصاحبه، هاروی اسمیت به سیستم گفت‌وگوی شخصیت‌های بازی اشاره کرد. در بخش کوآپ ردفال، چهار شخصیت مختلف وجود دارد که بازیکنان بسته به علاقه خود، می‌توانند در نقش یکی از آن‌ها به مبارزه با خوناشام‌ها بپردازند. نکته جالب اینجا است که سیستم دیالوگ‌ها میان این چهار شخصیت داستان به صورت پویا طراحی شده و آن‌ها بر اساس موقعیت و نحوه همکاری، به طرق مختلفی با یکدیگر در تعامل خواهند بود.

به عبارت دیگر، دیالوگ‌های شخصیت‌ها به میزان مشارکت آن‌ها با یکدیگر بستگی دارد. از طرفی، اگر یک کاراکتر با یک کاراکتر دیگر برای مدت طولانی‌تری هم‌بازی شود، دیالوگ‌هایی که میان این دو رد و بدل می‌شود، صمیمانه‌تر از قبل خواهد بود و در نهایت، یک ویژگی جدید به نام Trust Buff در دسترس قرار خواهد گرفت.

هاروی اسمیت در این خصوص توضیح می‌دهد:

ما یک سیستم گفت‌وگوی بسیار پویا برای ردفال در نظر گرفتیم که در آن شخصیت‌ها بسته به این که با کدام یک از قهرمانان مشارکت می‌کنند، صحبت کرده و با یکدیگر آشنا خواهند شد. به علاوه، ما یک سیستم مکانیکی نیز در بازی پیاده‌سازی کردیم که در آن هرچقدر شخصیت‌ها برای مدت طولانی‌تری با یکدیگر مشارکت کنند، دیالوگ‌های آن‌ها صمیمی‌تر شده و در آخر، یک ویژگی جدید از مکانیزم‌های بازی تحت عنوان تراست باف را دریافت می‌کنند.

با توجه به اینکه داستان ردفال شامل بخش تک‌نفره و کوآپ (گروهی) می‌شود، احتمالا سیستم دیالوگ‌های پویا صرفا برای حالت کوآپ در نظر گرفته شده است. از طرفی، متاسفانه هاروی اسمیت توضیحی در خصوص ویژگی تراست باف ارائه نکرده و ساز و کار آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بازی Redfall در گیم پس برای کاربران کنسول‌های ایکس باکس عرضه خواهد شد

در ابتدا قرار بر این بود بازی ردفال در اواخر سال گذشته میلادی روانه بازار شود که مشابه دیگر عناوین فرست پارتی مایکروسافت، انتشار این عنوان به سال ۲۰۲۳ میلادی موکول شد. شرکت بتزدا مدعی است که این عنوان در نیمه نخست سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود که در این میان گزارش‌هایی مبنی بر عرضه آن در ماه می (اردیبهشت یا خرداد سال ۱۴۰۲) به گوش می‌رسید.

لازم به ذکر است که این اثر به طور انحصاری برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و همچنین پلتفرم رایانه شخصی عرضه خواهد شد. همان‌طور که اشاره شد، این اثر همزمان با عرضه جهانی به سرویس ایکس باکس گیم پس نیز راه می‌یابد که بر این اساس مشترکین به رایگان قادر به تجربه آن خواهند بود.

ردفال داستانی درباره خوناشام‌ها را روایت می‌کند؛ جایی که شما در یک تیم چهار نفره، با دشمنان خود که خوناشام‌ها هستند مبارزه می‌کنید و در همین حین، به دنبال حقیقتی پنهان هستید؛ واقعیتی که می‌تواند پاسخ همه چیز درباره اوضاع شهری عجیب در ایالت ماساچوست را بدهد و ثابت کند که چرا خوناشام‌ها به این شکل آزاد شده و در حال نابودی جهان هستند.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با اظهارات هاروی اسمیت و انتشار بازی Redfall در سرویس ایکس باکس گیم پس چیست؟ به نظر شما، آیا این بازی می‌تواند انتظار هواداران از یک بازی شوتر خوناشامی برآورده کند؟ شما تعداد بازیکنان این اثر در هفته اول را چقدر پیش‌بینی می‌کنید؟ فراموش نکنید که نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه سرگرمی به اشتراک بگذارید.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments