پخش زنده مسابقه زولا👀
1%
  • 0/10

تماشا کنید: انتشار بازی The Day Before به تعویق افتاد

نمایش مفصل گیم پلی در تریلر جدید

تماشا کنید: انتشار بازی The Day Before به تعویق افتاد ۰ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ تریلر بازی کپی لینک

استودیوی Fntastic و شرکت Mytona بواسطه یک بیانیه مشترک از تغییر در زمان انتشار بازی The Day Before خبر داده‌اند.

بازی The Day Before با گذشت مدت کوتاهی از رونمایی بعنوان مورد انتظارترین بازی کاربران استیم انتخاب شد. به هر حال، ترکیبی از بازی‌های MMO و مجموعه The Last of Us بنظر می‌رسید. هر چند، از همان موقع نگرانی‌هایی پیرامون محصول نهایی بوجود آمد؛ زیرا برای یک استودیوی مستقل بیش از حد جاه‌طلبانه و دست نیافتنی بنظر می‌رسید.

استودیوی Fntastic و شرکت Mytona اخیراً بیانیه‌ای را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته و اعلام کرده‌اند مشکل حقوقی The Day Before برطرف شده و نیازی به تغییر نامش نیست. همچنین صفحه استیم بازیابی شده و بزودی برای همه فعال می‌شود. البته اخبار جدید به همین موارد خلاصه نشده و انتشار بازی The Day Before به تعویق افتاده است. عنوان مزبور قرار بوده در تاریخ ۱۹ آبان (مصادف با ۱۰ نوامبر) عرضه شود اما علاقه مندان حالا باید تا ۱۶ آذر (مصادف با ۷ دسامبر) منتظر بمانند.

طبق آنچه در بیانیه آمده، خبری از نسخه کامل The Day Before نبوده و نسخه Early Access آن در تاریخ ۷ دسامبر عرضه می‌شود. سازندگان اعلام کرده‌اند از آنجایی که اولین بازی‌شان بوده و ممکن است مشکلات پیش بینی نشده‌ای بوجود آید، آن را بصورت Early Access منتشر می‌کنند. استودیوی Fntastic همچنین گفت نسخه‌های کنسولی پس از عرضه نسخه کامل رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرند.

همزمان با اعلام خبر تعویق در انتشار بازی The Day Before تریلر جدیدش به فضای مجازی آمده است. این ویدیو بیش از ۳ دقیقه زمان داشته و بخش‌های مختلف گیم پلی مانند درگیری‌های مسلحانه، سیستم Inventory، تعامل با کاراکترهای غیرقابل کنترل (NPC)، شخصی سازی ظاهر پروتاگونیست در ابتدای بازی و شخصی سازی خانه امن را به تصویر می‌کشد.

تریلر جدید The Day Before باعث بوجود آمدن حواشی شده است. کاربران معتقد هستند جلوه‌های بصری نسبت به آنچه قبلاً نمایش داده شده بود، افت کرده است. از همه مهمتر، متنی که برای گوینده آماده شده، به شکل عجیب و سوال برانگیزی به تریلرهای Red Dead Redemption 2 ،Grand Theft Auto 5 و Cyberpunk 2077 شباهت دارد.

نسخه Early Access با قیمت ۳۹ دلار و نسخه کامل با قیمت ۴۹ دلار بفروش می‌رسد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments