1%
  • 8.5/10

انیمه جوجوتسو کایسن به عنوان محبوب ترین انیمه در گینس ثبت می‌شود!

موفقیت بزرگ استودیو ماپا

انیمه جوجوتسو کایسن به عنوان محبوب ترین انیمه در گینس ثبت می‌شود! ۴۲ ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ اخبار انیمه کپی لینک

در پی اخبارهایی که به تازگی منتشر شده است، انیمه جوجوتسو کایسن به عنوان محبوب ترین انیمه تعیین و در گینس ثبت می‌شود. 

به نظر می‌رسد انیمه جوجوتسو کایسن به دریافت جوایز بزرگ بسنده نکرده و قانع نیست، چرا که اکنون با به دست آوردن عنوان محبوب ترین انیمه و ثبت خود در گینس به موفقیت بیشتری رسیده است. طبق تحلیل‌های Parrot Analytics، مجموعه جوجوتسو کایسن عنوان پرتقاضاترین انیمه را به دست می‌آورد، عنوانی که از سال ۲۰۲۰ در دستان انیمه حمله به تایتان بوده است. البته ناگفته نماند که تحلیل‌های مذکور صرفا بر تعداد تقاضاها نظارت نداشته، بلکه تعداد رضایت و تمایل بیننده‌ها نیز تاثیرگذار واقع شده است. تعامل رسانه‌ای طرفداران و مخاطبان این مجموعه نیز از لایک‌ و اشتراک گذاری تا هشتگ‌های مرتبط، محبوبیت آن را ثابت می‌کند‌. با وجود این تفاسیر، واکنش‌های اخیر طرفداران این مجموعه باعث افزایش محبوبیت و در نهایت برجسته شدن انیمه جوجوتسو کایسن شده است. 

در حالی که انیمه وان پیس نیز تقریباً همزمان با انیمه جوجوتسو کایسن آرک جدید خود را شروع کرد، اما نتوانست در رقابت با این مجموعه سربلند و پیروز بیرون بیاید. آرک حادثه شیبویا، آخرین آرک منتشر شده از باقی داستان جوجوتسو کایسن، موجب شد رقبای بسیاری را زمین‌گیر کرده و نسبت به آن‌ها برتری پیدا کند. این انیمه موفق شد در ماه دسامبر به اوج خود برسد و تماشاگران بسیار زیادی را به خود جذب کند‌. طبق اطلاعات منتشر شده از Parrot Analytics، دنبال کنندگان انیمه جوجوتسو کایسن از افرادی در رده سنی ۱۳ تا ۲۲ سال تشکیل شده‌اند. 

تاکنون دو فصل و یک فیلم سینمایی از مجموعه جوجوتسو کایسن عرضه شده است که در ادامه به مروری بر داستان آن‌ها می‌پردازیم:

داستان از آنجایی شروع می‌شود که یوجی ایتادوری (Yuji Itadori)، شخصیت اصلی انیمه جوجوتسو کایسن برای نجات دوست و همکلاسی خود، یکی از انگشت‌های شیطان عالی رتبه و پادشاه نفرین‌ها، ریومن سوکونا (Ryomen Sukuna) را می‌خورد. پس از این اتفاق ایتادوری از زندگی عادی خود به عنوان یک دانش آموز دبیرستانی فاصله گرفته و روز به روز در تاریکی‌ها و چالش‌های بسیاری غرق می‌شود‌.

ایتادوری، پس از راهنمایی‌های جادوگران جوجوتسو کایسن به دبیرستان جوجوتسو می‌پیوندد؛ دبیرستانی که در آن دانش آموزانی با قدرت‌های فراطبیعی برای مواجهه و مقابله کردن با نفرین‌ها تعلیم می‌بینند. در ادامه، ایتادوری با استاد خود، ساتورو گوجو (Satoru Gojo) آشنا شده و سپس با نوبارا کوگیساکی (Nobara Kugisaki) و فوشیگورو مگومی (Megumi Fushiguro) یک گروه را تشکیل می‌دهند تا تحت نظر گوجو تعلیم ببینند‌




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

42 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments