1%
  • 0/10

کمپین «سرگرمیت با ما» با هدف سرگرم کردن کاربران در ایام قرنطینه آغاز به کار کرد

۱۲ بازی بزرگ ایرانی در این کمپین حضور خواهند داشت

کمپین «سرگرمیت با ما» با هدف سرگرم کردن کاربران در ایام قرنطینه آغاز به کار کرد ۰ ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ اخبار بازی کپی لینک
سرگرمیت با ما

۱۲ بازی ایرانی در اقدامی مشترک و طی پویش «سرگرمیت با ما» بازی‌های خود با محتواهای جدید و متنوع را در اختیار علاقمندان به بازی در روزهای قرنطینه قرار می‌دهند.

بیش از ۶۰ روز از خانه‌نشین شدن ما می‌گذرد. یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران، استفاده از اوقات فراغت با محتوای سرگرم‌کننده است. بازی‌های موبایلی در این روزها نقش ویژه‌ای در این زمینه دارند. بازی‌های بزرگ و کوچک ایرانی و غیرایرانی طی هفته‌های اخیر بیش از پیش بازی شده‌اند و کاربرانشان روز به روز بیش‌تر می‌شوند.

این پویش، با تاکید بر ماندن مخاطب در خانه و تامین سرگرمی او، از تاریخ دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه آغاز شده است و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت. هدف از این پویش، سرگرم کردن مخاطب و انجام رسالت اجتماعی این محصولات – آگاهی‌بخشی به مخاطبان درباره‌ی مضرات عدم فاصله‌گذاری اجتماعی و خروج از منزل در این بازه – است. این اولین بار است که بازی‌های ایرانی در پویشی مشترک و با چنین هدفی، به فعالیت مشترک می‌پردازند.

 

کافه‌بازار به عنوان حامی صنعت بازی در ایران با اعلام حمایت از این پویش، در صفحه‌ی اول بازار، بخش ویژه‌ای را به آن اختصاص داده است.

امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه‌بازار می‌گوید:

جامعه بازی‌سازان ایران بعد مدت‌ها کمی منسجم شده و این حرکت یکی از نمودهای انسجام بازیگران این صنعت رو به رشد است. بازار هم از این حرکت مثبت حمایت می‌کند و در کمپین سرگرمیت با ما کنار بازی‌سازان خواهد بود.

 

به گزارش روابط عمومی این پویش که به همت کمیسیون بازی و سرگرمی نظام صنفی رایانه‌ای برگزار می‌شود، سعی شده است تا بازی‌هایی انتخاب شوند که علاوه بر شناساندن کیفیت محصول داخلی به مخاطب، در زمینه‌ی تنوع بصری و محتوایی هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشند. طیف بازی‌هایی که در #سرگرمیت_باما انتخاب شدند، از بزرگ و کوچک تا پیر و جوان را در بر می‌گیرند و برای هر دسته از مخاطبان خود، محتوایی جدید برای ارائه دارند.

حسین مزروعی رئیس کمیسیون بازی و سرگرمی نظام صنفی رایانه‌ای درباره‌ی این پویش می‌گوید:

کمیسیون سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای، تاثیر بسیار مثبتی در هماهنگی بازی‌سازان داشته است. در این شرایط بحرانی کشور و به همت این کمیسیون، دوازده تیم بازی‌سازی در تلاش هستند تا با کمپینی مشترک، بازی باکیفیت ایرانی را به عنوان راهکاری برای سرگرمی و حفظ قرنطینه معرفی کنند. لازم است از بازی‌سازان و سایر حامیان رویداد که با حضور خود در این قدم ارزشمند همراه شده‌اند، تشکر کنم.

بازی‌های استودیوهای بازی‌سازی بزرگ ایرانی به همراه عبارات تکمیلی‌شان، شامل عناوین محبوب زیر می‌شوند:

  • باغ نگار: به ارسطو کمک کن و دل نگار رو به‌دست بیار
  • تهرونی: یه پازل رنگی آنلاین و هیجان‌انگیز
  • پرسیتی: از مزرعه‌داری و مدیریت یک شهر بزرگ لذت ببرید
  • پسرخوانده: مافیای خودت رو بساز و آنلاین بجنگ
  • جی‌تی: با ماشین‌های آخرین مدل خیابون‌های شهر رو به آتیش بکش
  • کوییز آو کینگز: در بزرگترین بازی ایرانی، اطلاعات عمومیت رو به چالش بکش!
  • تخته‌باز: مهیج‌ترین تجربه‌ی بازی تخته نرد در محیطی کاملا ایرانی و زیبا
  • سفره‌چی: رستوران خودت رو راه بنداز و به بزرگ‌ترین سرآشپز شهر تبدیل شو!
  • گشت پلیس ۲: گاز بده، تیراندازی کن و مجرمین رو به دام بنداز
  • باباپز: تجربه‌ی آشپزی با اصغر سیبیل!
  • منچرز: حس نوستالژی منچ قدیما با هم‌بازی‌های جدید
  • گلمراد: گلمراد، الهام، خونه قدیمی و شروع یک داستان!

این پویش با حمایت ویژه‌ی تپسل و همراهی شرکت‌های آواگیمز، دیما به ثمر نشسته است.

جزئیات بیش‌تر این رویداد و بازی‌های حاضر در آن را در صفحه‌ی رسمی سرگرمیت با ما مشاهده کنید.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments