1%
  • 0/10

موجودی کاپشن 1900 دلاری Death Stranding فورا به پایان رسید

موفقیت کوجیما این بار در صنعت پوشاک!

موجودی کاپشن 1900 دلاری Death Stranding فورا به پایان رسید ۰ ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ اخبار بازی کپی لینک
کاپشن 1900 دلاری Death Stranding

کاپشن 1900 دلاری Death Stranding که ساعاتی پیش توسط شرکت آکرونیم (Acronym) به طور رسمی به فروش گذاشته شده بود، به سرعت مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفت و در حال حاضر موجودی آن به اتمام رسیده است.

بدون هیچ شک و تردیدی، تازه‌ترین ساخته‌ی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) به نام Death Stranding یکی از بهترین عناوین سال گذشته میلادی به شمار می‌رود که هرچند آن‌طور که باید و شاید انتظار بازیکنان از یک اثر کاملا متفاوت و جدید را برآورد نکرد و تا به امروز نقدهای گوناگون و نسبتا زیادی به آن وارد شده، اما در مجموع به لطف داستان‌سرایی درگیرکننده و شخصیت‌پردازی‌های تحسین‌آمیز، اثر قابل احترامی است.

حال که چند ماهی از عرضه‌ی این عنوان می‌گذرد، چندی پیش طراحان شرکت پوشاک آکرونیم با همکاری استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، به سراغ یکی از قدیمی‌ترین و صدالبته معروف‌ترین کاپشن‌های خود تحت عنوان J1A-GT رفته‌اند و با اعمال تغییراتی در آن، این بار کاپشنی با طرح کاپشن شخصیت اصلی بازی یعنی سم پورتر بریجز (Sam Porter Bridges) خلق کرده‌اند.

در همین راستا، ساعاتی پیش فروش آنلاین این کاپشن با قیمت ۱۹۰۰ دلار (۱۷۵۰ یورو)‌ به صورت محدود در وب‌سایت رسمی شرکت آکرونیم آغاز شد که در کمال تعجب، موجودی آن فورا به اتمام رسید. در حال حاضر، جزئیات بیشتری در خصوص فروش دوباره‌ی این کاپشن در دسترس نیست و علی‌رغم استقبال عالی مردم، به نظر می‌رسد که تولید و عرضه‌ی این پوشاک ادامه نخواهد یافت. با توجه به توضیحات درج شده در صفحه‌ی این محصول، کمپانی Acronym مدعی است که این کاپشن در برابر باران‌های تایم‌فال (Timefall)، یکی از پدیده‌های جالب و مهم در بازی، مقاوم بوده و جان شما را نجات می‌دهد!

شاید این سوال ذهن شما را هم درگیر کرده باشد که همکاری استودیوی بازی‌سازی کوجیما پروداکشنز با یک کمپانی پوشاک به نام آکرونیم چطور صورت گرفته است؟ در پاسخ به این پرسش، هیدئو کوجیما پیش‌تر با رئیس این شرکت به نام ارلسون هیو (Errolson Hugh) آشنا بوده و چه بسا هیو در روند ساخت و توسعه‌ی بازی Death Stranding نقش داشته است؛ به طوری که برخی از آیتم‌ها و پوشاک‌های استفاده شده در این عنوان برگرفته از طرح‌های شرکت آکرونیم بوده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از کاپشن 1900 دلاری Death Stranding را مشاهده کنید:

از دیگر خبرهای مرتبط با دث استرندنیگ می‌توان به انتشار به‌روزرسانی جدید بازی اشاره کرد که در پی آن، حالت Photo Mode به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که بازی Death Stranding در حال حاضر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. علاوه بر این، با استناد بر گفته‌های استودیوی کوجیما پروداکشنز، این عنوان روز سیزدهم خرداد ماه سال جاری (۲ ژوئن) توسط شرکت 505 گیمز (505 Games) به دست کاربران رایانه‌های شخصی می‌رسد. البته، با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی شماری از کمپانی‌ها که منجر به تاخیر در انتشار برخی از بازی‌های مورد انتظار از جمله The Last of Us Part II شده، چندان بعید نیست که این بازی نیز با کمی تاخیر روانه بازار شود. نکته مهم این است که بازی در انحصار هیچ کدام یک از فروشگاه‌های دیجیتالی نخواهد بود و شما هم‌اکنون می‌توانید بازی را از طریق شبکه‌ی استیم یا اپیک گیمز پیش خرید کنید. به یاد داشته باشید که بازی در پلتفرم ویندوز از قفل Denuvo استفاده می‌کند.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با کاپشن 1900 دلاری Death Stranding چیست؟ با توجه به قیمت گزاف این کاپشن، آیا همچنان علاقه‌ای به خرید آن دارید؟ نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه سرگرمی به اشتراک بگذارید.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments