برگزیده
📣 پخش زنده زولا + مسابقات قتل عام و سیلی
1%
  • 0/10

تماشا کنید:‌ وقتی سنجاب بازی God of War Ragnarok سر کریتوس داد می‌زند!

حتی راتاتوسکر هم صبرش لبریز می‌شود

تماشا کنید:‌ وقتی سنجاب بازی God of War Ragnarok سر کریتوس داد می‌زند! ۱ ۲۲ دی ۱۴۰۱ اخبار بازی کپی لینک

سنجاب بازی God of War Ragnarok پس از به صدا در آوردن متداول صدای زنگوله، از دست کریتوس (Kratos) عصبانی می‌شود.

بازی God of War Ragnarok از استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) با دریافت نقدهای مثبت و رکوردشکنی در سریع‌ترین فروش، موفقیت‌های زیادی را برای کمپانی سونی (Sony) به ارمغان آورد. در ماجراجویی کریتوس و آترئوس (Atreus) در سرزمین نورث، با انواع خدایان، غول‌ها، و موجودات جادویی روبرو می‌شوید. راتاتوسکر هم (Ratatosker) یک سنجاب سخنگوی جذاب است که بازیکنان در این مسیر با او دیدار می‌کنند.

بازیکنان در بازی God of War 2018 می‌توانستند راتاتوسکر را احضار کنند. اما او در بازی God of War Ragnarok نقش بسیار بزرگ‌تری را ایفا می‌کند. آقای SungWon Cho که در یوتیوب با نام ProZD شناخته‌ می‌شود، وظیفه‌ی صداگذاری راتاتوسکر را بر عهده داشت. در بازی God of War Ragnarok با به صدا در آوردن صدای زنگوله‌ای که از درخت آویزان است، می‌توان راتاتوسکر را احضار کرد. بازیکنان به تازگی متوجه‌ شده‌اند که اگر زنگوله را مدام به صدا در آورید، راتاتوسکر از دست‌تان عصبانی می‌شود.

با این‌که به‌نظر می‌رسید راتاتوسکر در برابر ضربات متعدد تبر به زنگوله، صبر ایوب را دارد، اما او بالاخره کنترل خودش را از دست می‌دهد. ظاهرا استودیوی سانتا مونیکا انتظار این رفتارها را از سوی بازیکنان داشته و چنین جزییاتی را در بازی قرار دادند.

ویدیوی عصبانیت سنجاب بازی God of War Ragnarok از کریتوس

پس از یک دقیقه‌ پرتاب‌های متدوام تبر به زنگوله، بالاخره راتاتوسکر از دست کریتوس عصبانی می‌شود. برای این‌که چیزی را لو ندهیم، بهتر است خودتان این کار را در بازی امتحان کرده یا ویدیوی بالا را تماشا کنید. با اطمینان می‌توان گفت که حتی این سنجاب جذاب هم صبرش لبریز می‌شود.

وجود چنین جزییاتی که جهان بازی را باورپذیرتر و واکنش‌پذیرتر می‌کند، همیشه در بازی‌های ویدیویی جذاب است. این جزییات نشان‌ دهنده‌ی فکر و دقتی‌ است که بازی‌سازان برای خلق دنیا و شخصیت‌های‌ آن، صرف کرده‌اند. احتمالا SungWon Cho هم هنگام ضبط دیالوگ‌های سنجاب بازی God of War Ragnarok حسابی لذت برده است. نظر شما در این باره چیست؟




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments