1%
  • 0/10

تماشا کنید: تلاش برای نجات TVA در تبلیغ تلویزیونی فصل دوم لوکی

فاصله چندانی با آغاز فصل نداریم

تماشا کنید: تلاش برای نجات TVA در تبلیغ تلویزیونی فصل دوم لوکی ۳ ۰۴ مهر ۱۴۰۲ تریلر (تلویزیون) کپی لینک

استودیو مارول ساعاتی قبل تبلیغ تلویزیونی فصل دوم لوکی (Loki) را به اشتراک گذاشته که تماشایش ۳۰ ثانیه زمان می‌برد.

فصل نخست Loki که بین ژوئن الی جولای ۲۰۲۱ میلادی پخش شد، یکی از اولین آثار Marvel Cinematic Universe بود که سعی داشت مخاطبان را با مفهوم مولتی ورس، واریانت و اختلالات زمانی آشنا کند. اثر مزبور از قضا بسیار عالی عمل کرد و توانست به محبوبیت بالایی در میان مخاطبان برسد. حال و با گذشت حدوداً دو سال، فصل جدید ساخته شده و بزودی از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس در دسترس مشترکان قرار خواهد گرفت.

کسی که می‌ماند (He Who Remains) به لوکی (Loki) و سیلوی هشدار داده بود کشتن او عواقب بدی را بهمراه خواهد داشت. با این حال، سیلوی ترجیح داد انتقام زجرها و بدبختی‌هایی که متحمل شده بود را بگیرد. همان‌طور که واریانت کانگ فاتح (Kang the Conqueror) وعده داده بود، خط زمانی‌ای که لوکی در آن حضور داشت دچار تغییراتی شده و خود او هم درگیر یک مشکل عجیب است: بدون اینکه اختیاری داشته باشد، طی یک فرآیند دردناک در زمان جابجا می‌شود. علاوه بر این‌ها، او باید با کمک موبیوس و دیگر شخصیت‌ها از جمله سیلوی راهی برای توقف ویکتور تایملی بیابد.

استودیو مارول ساعاتی قبل تبلیغ تلویزیونی فصل دوم لوکی را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر کرده است. این ویدیو ۳۰ ثانیه زمان داشته و صحنه‌های مختلفی را در خود جای داده است. خدای شرارت در بخشی از تبلیغ سعی دارد پدیده‌ای که درگیرش شده (جابجایی ناخواسته در زمان) را برای فردی توضیح می‌دهد که احتمالاً سیلوی باشد. او در صحنه دیگری تاکید می‌کند نجات سازمات اختلالات زمانی به او و دوستانش بستگی دارد. در ادامه هم لوکی را می‌بینیم که شدیداً با ایده موبیوس برای دوچرخه سواری مخالفت می‌کند.

یکی از شخصیت‌های جدیدی که بنظر می‌رسد حضور پررنگی در فصل دوم دارد، اوبی است. او یکی از کارمندان سازمان اختلالات زمانی بوده و وظیفه‌اش نگهداری، تعمیر و حتی ساخت ابزارهای مرتبط با تکنولوژی است. نقش اوبی را که هوی کوان (Ke Huy Quan) بر عهده دارد که با ایفای نقش در که Indiana Jones and the Temple of Doom توانست به شهرت برسد. کوان همچنین اخیراً در Everything Everywhere All at Once حضور یافت و بواسطه عملکردش جایزه اسکار (Academy Award) را تصاحب کرد.

قسمت اول فصل دوم لوکی در تاریخ ۱۳ مهر (مصادف با ۵ اکتبر) از راه می‌رسد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments