1%
  • 0/10

سازنده‌ی بازی Quantum Error: استفاده از Ray-Tracing در پلی‌استیشن 5 آسان است

کوانتوم ارور از ری تریسینگ بهره خواهد برد

سازنده‌ی بازی Quantum Error: استفاده از Ray-Tracing در پلی‌استیشن 5 آسان است ۰ ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ اخبار بازی کپی لینک
بازی Quantum Error از Ray-Tracing

به گفته‌ی سازنده‌ی بازی Quantum Error یعنی TeamKill Media، استفاده از ویژگی Ray-Tracing در کنسول پلی‌استیشن 5 بسیار آسان است.

استودیوی TeamKill Media با معرفی بازی Quantum Error توجه‌های بسیار زیادی را به خود جلب کرد. Quantum Error یک بازی تیراندازی اول شخص بوده که در آن شما در نقش یک آتش‌نشان به محل عجیبی منتقل می‌شوید اما یک سری اتفاقات جلوی شخصیت اصلی قرار می‌گیرد که فرار کردن از این محل برای او به امری دشوار تبدیل می‌شود.

در اخبار قبلی تیم تولید کننده تایید کرده بود که بازی Quantum Error شباهت‌هایی به دو عنوان موفق Dead Space و DOOM 3 دارد. آن‌ها گفتند که به دلیل داستان خاصی که در بازی روایت شده، تیراندازی این اثر کمی آهسته‌تر از باقی عناوین مشابه است. همچنین تایید کردند که بازیکنان بیشتر ترس را از محیط اطراف و مکانیک‌ها دریافت می‌کنند و از وجود المان‌های پیش پا افتاده مانند Jump Scare ممانعت شده است.

حال از سازندگان پرسیدند که تیم تولید چه اندازه از سیستم Ray-Tracing در بازی Quantum Error استفاده می‌کند. آن‌ها در جواب گفتند:

صد در صد بازی Quantum Error از Ray-Tracing بهره می‌برد. استفاده از این ویژگی خیلی آسان است. در زمان توسعه‌ی بازی فهمیدیم که Ray-Tracing چقدر می‌تواند روی نور پردازی و بازگشت نور تاثیر خوبی بگذارد.

ما در بازی به دنبال جلوه‌ای طبیعی‌تر و زیباتر هستیم و حتما این را لحاظ می‌کنیم که بازی روی نرخ فریم ۶۰ پیش برود اما این را هم می‌گوییم که اگر در جریان توسعه، چیزی هنری باشد که قابلیت‌های گرافیک را نتوانیم روی آن پیاده کنیم، کاری را انجام می‌دهیم که بازی جذاب‌تر شود.

بازی Quantum Error به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4 در تاریخ نامعلومی عرضه می‌شود. سازندگان در مورد تاریخ انتشار بازی با لانچ کنسول نسل بعد گفتند که هنوز برای تصمیم گیری، خیلی زود است.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments