بازی Marvel’s Blade با استفاده از موتور Void ساخته میشود
خبری از آنریل انجین ۵ نیست
شواهد امر گویای این موضوع است که بازی مورد انتظار Marvel’s Blade با استفاده از موتور Void ساخته میشود.
اگر اخبار بازیها را در رسانه سرگرمی دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که شرکت بتزدا در جریان رویداد گیم اواردز سال قبل به طرز غافلگیرانهای از بازی جدید استودیوی آرکین تحت عنوان مارول بلید پرده برداشت؛ اثری که داستان آن حول شخصیت محبوب اریک بروکس میچرخد.
در حال حاضر جزئیاتی از این بازی در دسترس نیست، اما با توجه به پروفایل لینکدین نیاشا کاراتا، برنامهنویس ارشد گیمپلی در استودیوی آرکین، به نظر میرسد بازی مورد انتظار Marvel’s Blade با استفاده از موتور گرافیکی Void و زبان برنامهنویسی ++C ساخته میشود.
این اولین باری نیست که اعضای استودیوی آرکین به استفاده از موتور Void در توسعه بازیها اشاره میکنند. ناگفته نماند که دو پروژه دیگر از این سازنده تحت عنوان Dishonored 2 و Deathloop نیز با استفاده از موتور سازنده مزبور توسعه یافته بودند. بر این اساس، گویا آرکین برخلاف شماری از استودیوهای سرشناس برنامهای برای استفاده از آنریل انجین ۵ ندارد.
لازم به ذکر است که استودیوی آرکین هنوز تاریخی برای انتشار Marvel’s Blade مشخص نکرده و آنطور که به نظر میرسد، بازی به این زودیها روانه بازار نخواهد شد؛ چرا که شرکت بتزدا اعلام کرده که روند ساخت بازی به تازگی آغاز شده است. طبق گزارشها، ظاهرا این عنوان برای عرضه در سال ۲۰۲۷ میلادی، اواخر چرخه عمر کنسولهای نسل نهم، برنامهریزی شده است.
علاوه بر این، پلتفرمهای مقصد بازی نیز در هالهای از ابهام قرار دارند. در واقع، با توجه به اینکه استودیوی آرکین و شرکت بتزدا به مایکروسافت ملحق شدند، ظاهرا این بازی به صورت انحصاری برای پلتفرمهای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر میشود و کاربران پلی استیشن از تجربه آن محروم خواهند بود.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید