طراحی اودین در God of War Ragnarok از همه کاراکترها سخت‌تر بود

نبرد اودین و کریتوس

اودین در God of War Ragnarok

رئیس تیم هنری God of War Ragnarok اخیرا از چالش‌های طراحی بازی سخن گفته که ظاهرا طراحی اودین از تمام دیگر کاراکترها دشوارتر بوده است.

پس از گذشت نزدیک به چهار سال از انتشار ریبوت سری خدای جنگ، کمتر از چهار ماه دیگر دنباله این مجموعه تحت عنوان گاد آو وار رگناروک از راه می‌رسد. این عنوان که در حال حاضر مراحل ساخت پایانی خود را در استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) طی می‌کند، قرار است با نبرد عظیم ازگارد، فریا، کریتوس و آترئوس، حماسه نورس را خاتمه دهد. در این بین، به نظر می‌رسد که اودین، خدای خدایان نورس، یکی از دشمنان اصلی و سرسخت کریتوس در بازی خواهد بود که اکنون تیم سازنده از چالش‌های طراحی این کاراکتر صحبت کرده است.

به بیان دقیق‌تر، چندی پیش آقای راف گرستی، طراح ارشد تیم هنری بازی، در جریان پرسش و پاسخ در صفحه‌ اینستاگرام خود به چالش‌های طراحی گاد آو وار رگناروک اشاره کرد. او مدعی است که طراحی اودین (Odin) به عنوان خدای خدایان اساطیر نورس از تمام دیگر کاراکترها سخت‌تر بوده است. متاسفانه، آقای گرستی جزئیات بیشتری در این باره ارائه نکرده و تا به امروز اطلاعات خاصی درباره این آنتاگونیست بازی در دست نیست.

به طور کلی، بهتر است بدانید که طبق اساطیر نورس، اودین از لحاظ شکل و شمایل به صورت تک چشم و با یک ریش بلند توصیف می‌شود که یک نیزه خاص به اسم گانگنیر در دست دارد. اودین در مخفی کردن هویت خودش نیز توانایی قابل توجهی دارد و تنها با یک شنل مخصوص و یک کلاه می‌تواند به راحتی خودش را از دید دیگران مخفی کند. بر اساس داستان‌ها، اودین دو گرگ به نام‌های گری و فرکی دو کلاغ به نام‌های هوگین و مونین هم دارد که برای کسب اطلاعات از گوشه و کنار سرزمین میدگارد از این حیوانات به عنوان یک مدل جاسوس استفاده می‌کند.

در این میان، گزارش‌ها نشان می‌دهد که اودین در واقع دشمن اصلی کریتوس در بازی گاد آو وار رگناروک خواهد بود که تیم سازنده در آینده با انتشار یک تیزر کوتاه، به طور کامل از ظاهر و همچنین ویژگی‌های این خدای نورس پرده برمی‌دارد. با توجه به اینکه سونی در مراسم گیمزکام ۲۰۲۲ شرکت نمی‌کند، احتمالا در آینده نزدیک شاهد برگزاری رویداد State of Play با محوریت نمایش عناوین جدید پلی استیشن همچون گاد آو وار رگناروک خواهیم بود. البته، این گفته‌ها هنوز توسط استودیو سانتا مونیکا یا شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی تایید نشده و طبق معمول باید منتظر انتشار خبرهای موثق‌تر بمانیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ظاهرا داستان God of War Ragnarok مدتی بعد از حوادث نسخه قبلی جریان دارد. بعد از مرگ بالدر، فریا از طلسم خود فرار کرده و قصد دارد انتقام مرگ پسرش را از کریتوس بگیرد. از طرفی، ازگارد به همراه ارتش خود دست بردار کریتوس نیست و جنگ بزرگی را به راه می‌اندازد. همچنین، حضور اودین و نبرد او با کریتوس را نیز نباید فراموش کرد. در این بین، آترئوس سعی بر این دارد تا به هویت خود در میان خدایان و جایگاه خود به عنوان لوکی پی ببرد.

لازم به ذکر است که بازی مورد انتظار God of War Ragnarok در روز ۹ نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (۱۸ آبان امسال) به طور انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. این عنوان در مجموع دارای چهار نسخه مختلف به نام‌های استاندارد، دیجیتال دیلاکس، کالکتور و جاتنر می‌شود که در حال حاضر امکان پیش خرید آن از طریق فروشگاه‌های رسمی نظیر پلی استیشن فراهم شده که طبق معمول، با پیش خرید بازی می‌توانید از مزایا و هدایای گوناگونی بهره‌مند شوید.

جالب است بدانید که با شروع پیش خرید بازی، موجودی نسخه جاتنر بازی در کمتر از ۱۰ دقیقه در اغلب فروشگاه‌ها به خصوص در خرده‌فروشان ایالات متحده آمریکا به پایان رسید. البته، علاقه‌مندان هنوز می‌توانند نسخه کالکتور بازی را در برخی از فروشگاه‌ها از جمله بست بای و پلی استیشن دایرکت پیش خرید کنند.

بر اساس تازه‌ترین گمانه‌زنی‌ها، به نظر می‌رسد که نسخه پلی استیشن 5 بازی جدید خدای جنگ در مجموع دارای دو حالت گرافیکی مختلف خواهد بود. این گزارش‌ها نشان می‌دهند که اولین حالت گرافیکی، Performance نام دارد که با انتخاب آن می‌توانید بازی را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن داینامیک تجربه کنید. حالت دوم به Quality معروف است که در آن بازی در وضوح تصویر 4K واقعی و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه قابل اجرا خواهد بود.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با چالش‌های طراحی شخصیت اودین در بازی God of War Ragnarok چیست؟ شما نبرد عظیم اودین، ثور و کریتوس را چگونه پیش‌بینی می‎‌کنید؟ به نظر شما، آیا این عنوان می‌تواند جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کند؟ فراموش نکنید که نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه سرگرمی به اشتراک بگذارید.


guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
بالا