1%
  • 0/10

ستاره فیلم Fantastic Four در Deadpool 3 بازمی‌گردد

البته اگر ادعای یک افشاگر صحت داشته باشد

ستاره فیلم Fantastic Four در Deadpool 3 بازمی‌گردد ۳ ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ سینما کپی لینک
ستاره فیلم Fantastic Four

یکی از افشاگرهای صنایع فیلم و سریال مدعی شده ستاره فیلم Fantastic Four در Deadpool 3 بازگشته و نقش نسبتاً متفاوتی را ایفا خواهد کرد.

مارول با همکاری والت دیزنی (Walt Disney) در تابستان سال جاری میلادی Deadpool 3 یا Deadpool and Wolverine را به سینماها خواهد آورد. با توجه به نظرسنجی‌های صورت گرفته، فیلم مزبور توانسته «لقب مورد انتظارترین اثر سینمایی تابستان ۲۰۲۴» را بدست آورد؛ اتفاقی که به هیچ وجه دور از انتظار نبوده است. به هر حال، شخصیت‌های اصلی‌اش ددپول و ولورین بوده و بازیگران زیادی در آن کمئو خواهند داشت.

منابع غیررسمی مدعی شده بودند ددپول در سومین فیلم خود به ماجراجویی در مولتی ورس پرداخته و با شخصیت‌های متعلق به مجموعه فیلم‌های مردان ایکس (X-Men) ملاقات خواهد داشت. با لو رفتن تصاویر پشت صحنه و صد البته انتشار مصاحبه‌های دست اندرکاران پروژه، مشخص شد ادعاها صحت دارند. در ضمن، لیست کمئوها تنها به مردان ایکس خلاصه نشده و دیگر آثار ابرقهرمانی فاکس قرن بیستم را هم در بر می‌گیرد.

اکانت KnightGambit که در ایکس (توییتر سابق) فعالیت دارد، یکی از افشاگرهای حوزه‌های فیلم و سریال است. او از حضور جسیکا آلبا (Jessica Alba)، ستاره فیلم Fantastic Four در Deadpool 3 خبر داده است. طبق گفته KG، آلبا بار دیگر بعنوان سو استورم جلوی دوربین می‌آید اما واریانت متفاوتی از این ابرقهرمان را به تصویر می‌کشد. او قرار است همسر رید ریچاردز در زمین شماره ۸۳۸ (با نقش آفرینی جان کرازینسکی) باشد.

مارول دنبال حاشیه نیست!

اگر فیلم‌های ابرقهرمانی قدیمی را تماشا کرده باشید، باید بدانید جسیکا آلبا و یوان گریفید (Ioan Gruffudd) در فیلم‌های چهار شگفت انگیز همبازی بودند. از همین رو، این سوال پیش می‌آید که چرا مارول بجای گریفید تصمیم گرفته آلبا نقش همسر رید ریچاردز ۸۳۸ را ایفا کند؟ در پاسخ باید گفت گریفید بخاطر طلاق بحث برانگیز از همسرش درگیر حواشی شده بود و مارول هم که علاقه‌ای به این موضوعات ندارد، احتمالاً ترجیح داد او را برنگرداند.

فیلم Deadpool 3 از تاریخ ۵ مرداد (مصادف با ۲۶ جولای) به سینماها خواهد آمد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments