1%
  • 0/10

بازی Dead Space Remake و چند عنوان دیگر بزودی به گیم پس می‌آیند

گیم پس با چاشنی هالووین

بازی Dead Space Remake و چند عنوان دیگر بزودی به گیم پس می‌آیند ۰ ۲۶ مهر ۱۴۰۲ اخبار بازی کپی لینک
بازی Dead Space Remake

ایکس باکس با انتشار یک بیانیه در وب سایت رسمی از خود از اضافه شدن بازی Dead Space Remake و چند عنوان دیگر به گیم پس خبر داده است.

ایکس باکس اخیراً یک بیانیه در وب سایت خود قرار داده که لیست بازی‌های نیمه دوم اکتبر ۲۰۲۳ گیم پس (Game Pass) را شامل می‌شود. مشترکان از امروز می‌توانند Like A Dragon: Ishin را روی ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و رایانه‌هایی شخصی تجربه کنند. Ishin یک بازی اکشن و ماجراجویی بوده و اسپین آف مجموعه یاکوزا (Yakuza) به شمار می‌آید. داستان هم درباره یک سامورایی است که سعی دارد قاتل پدرش را یافته و بی گناهی خودش را به اثبات برساند.

مشترکان گیم پس از فردا می‌توانند پای تجربه F1 Manager 2023 بنشینند. همان‌طور که از نامش پیداست، در این بازی یکی از تیم‌های فرمول یک را انتخاب کرده و باید تمام جنبه‌های آن مانند گاراژ را مدیریت کنید تا به موفقیت نهایی برسید. F1 Manager 2023 هم برای کنسول‌ها و هم برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد. مشترکان از تاریخ ۲ آبان (مصادف با ۲۴ اکتبر) هم می‌توانند به سراغ Cities: Skylines 2 رفته و شهر مورد نظرشان را بسازند.

گل سر سبد لیست جدید بدون شک بازی Dead Space Remake است که از تاریخ ۴ آبان (مصادف با ۲۶ اکتبر) به سرویس اشتراکی می‌آید. البته دسترسی به این عنوان نیازمند اشتراک آلتیمیت است. داستان درباره مهندسی بوده که در یک سفینه فضایی گرفتار شده و نه تنها باید با موجوداتی ترسناک مبارزه کند، بلکه باید از رازهای آن سر دربیاورد. در ضمن، اضافه شدن این بازی به گیم پس را باید به پای هالووین نوشت که فاصله زیادی با آن نداریم.

همزمان با نسخه ریمیک Dead Space، دو بازی Frog Detective: The Entire Mystery و Mineko’s Night Market به گیم پس می‌آیند. در روز پایانی ماه یعنی ۹ آبان (مصادف با ۳۱ اکتبر) شاهد اضافه شدن Jusant خواهیم بود. این بازی همزمان با عرضه جهانی به گیم پس می‌آید.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments