1%
  • 0/10

اطلاعاتی از قدرت‌های فراطبیعی اکو در سریال Echo منتشر شد

او یک انسان عادی نخواهد بود

اطلاعاتی از قدرت‌های فراطبیعی اکو در سریال Echo منتشر شد ۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۲ اخبار جهان (تلویزیون) کپی لینک
قدرت‌های اکو در سریال Echo

یکی از افشاگرهای فعال در شبکه اجتماعی ایکس اطلاعاتی را از قدرت‌های اکو در سریال Echo به اشتراک گذاشته و نحوه بدست آوردنشان را هم شرح داده است.

سریال Hawkeye شخصیت‌های متعددی را معرفی کرد که یکی از آن‌ها مایا لوپز نام دارد. او دخترخوانده کینگ پین بوده و پس از اینکه متوجه شد چه اتفاقاتی میان ویلسون فیسک و پدر واقعی‌اش رخ داد، تصمیم گرفت به زادگاهش بازگردد. مارول طی چند وقت اخیر روی یک سریال کار کرده که قرار است ادامه ماجراجویی‌های مایا یا همان اکو را به تصویر بکشد.

جدا از مهارت بسیار بالا در هنرهای رزمی و مبارزه تن به تن، اکو در کمیک بوک‌های مارول قابلیت‌های فراطبیعی متعددی داشته که برای مثال می‌توان به قدرت ابرانسانی و تلپاتی اشاره کرد. از آنجایی که سریال هاکای تنها او را به عنوان رهبر گروه تبهکاری ویلسون فیسک به نمایش گذاشته و خبری از قابلیت‌های فراطبیعی‌اش نبود، پیش بینی شد چنین موردی را در سریال اختصاصی او یعنی Echo شاهد باشیم.

Cryptic4KQual یکی از اکانت‌های افشاگری است که در شبکه اجتماعی ایکس فعالیت دارد. او اخیراً اطلاعاتی را از سریال اکو به اشتراک گذاشته است:

زندگی اکو در قالب فلش بک‌هایی به یک تصادف، مرگ مادرش و از دست دادن پایش به نمایش درمی‌آید. همچنین اطلاعات بیشتری از ارتباط پدرش با کینگ پین و تمرین‌های اکو به اشتراک گذاشته می‌شود. ماجراهایش با دردویل از همان روزهای ابتدایی فعالیتش برای کینگ پین هم مورد کندوکاش قرار می‌گیرد.

Cryptic4KQual در ادامه جزئیاتی را از قدرت‌های اکو در سریال Echo فاش کرده است:

اکو یک سفر معنوی را آغاز می‌کند. این اُدیسه نهایتاً باعث می‌‎شود تتوهایی جادویی بدست آورده که به او قدرت‌های ابرانسانی می‌دهند.

اگرچه حضور دردویل در سریال Echo تایید شده، نباید انتظار داشت نقش پررنگی در اتفاقات داشته باشد. احتمالاً در بخش‌هایی از داستان شاهد تلاش‌های دردویل هستیم تا بتواند اکو را از کینگ پین جدا کرده و او را از منجلاب تبهکاری نجات دهد. در انتها، شایان ذکر است تمام قسمت‌های سریال Echo در تاریخ ۲۰ دی (مصادف با ۱۰ ژانویه سال ۲۰۲۴ میلادی) منتشر خواهند شد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments