#مهسا_امینی

با زیرنویس تماشا کنید: میز کارهای The Last of Us Part 1 چه تغییراتی داشته‌اند؟

بازی The Last of Us Part 1 به معنای واقعی عنوانی نسل نهمی است!

میز کارهای The Last of Us Part 1 بخشی بسیار مهم از این بازی بوده و تیم توسعه دهنده این بازی تلاش کرده حتی کوچک‌ترین جزئیات مربوط به این بخش را بهبود بخشیده و تجربه به معنای واقعی نسل نهمی را در اختیار کاربران قرار دهد.

استودیو محبوب ناتی داگ (Naughty Dog) امروز ویدیویی جدید را در صفحه توییتر خود از میز کارهای (Work bench) بازی The Last of Us Part 1 که برای پلی استیشن ۵ و رایانه شخصی به انتشار خواهد رسید منتشر کرد و این ویدیو نشانگر تغییراتی عمده در میز کارهای این بازی است. از جمله بزرگترین این تغییرات می‌توان به انیمیشن‌های جدید در هنگام کار بر میز و همگامی هپتیک فیدبک کنترلر دوال سنس با حرکات شما بر میز اشاره داشت.

اگر بازی‌های د لست اف آس را تجربه کرده باشید، می‌دانید که شخصیت‌های این سری بازی یعنی جوئل (Joel) و الی (Ellie) برای بهبود سلاح و ابزار خود می‌توانند با استفاده از قطعات جمع آوری شده طی بازی و میز کارهایی که در سر تا سر بازی وجود دارند استفاده کنند و این میز کارها به عبارتی یکی از ارکان اصلی پیش برد روان‌تر و آسان‌تر بازی‌های د لست اف آس هستند.

طی ویدیو انتشار یافته، در حالی که بخشی از این بهبودها را مشاهده می‌کنیم، یکی از کارگردانان بازی یعنی متیو گالانت (Matthew Gallant) اشاره داشته که بر خلاف نسخه اصلی بازی The Last of Us ما شاهد برخی انیمیشن‌های اختصاصی برای اسلحه در دست جوئل و همچنین برای کاری که بر سلاح خود انجام می‌دهد خواهیم بود. علاوه بر آن، میز کارهای درون بازی از لحاظ ظاهری نیز پیشرفت‌های زیادی داشته تا بیش از پیش با فضای بازی همسو باشند. گالانت در این باره گفت:

در نسخه اصلی بازی، میز کارها بیشتر حالت یک منو داشتند ولی در بازی The Last of Us Part 1 ما شاهد انیمیشن‌های اختصاصی برای قطعات متفاوت سلاح‌های متفاوت هستیم. علاوه بر آن هر میز کار به طور اختصاصی از لحاظ ظاهری بهبود یافته تا با کلیت مکان‌های متفاوت بازی همگن‌تر از نسخه اصلی شود.

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد، تیم توسعه دهنده بازی The Last of Us Part 1 قابلیت هپتیک فیدبک کنترلر دوال سنس را نیز به این بازی افزوده که می‌توان آن‌ را به وضوح در زمان کار بر میز کارهای بازی احساس کرد. گالانت در این باره گفت:

ما از قابلیت هپتیک فیدبک کنترلر دوال سنس استفاده کرده‌ایم. شما می‌توانید این قابلیت را در زمان استفاده از میز کار و هنگام پخش انیمیشن‌ها احساس کنید. برای مثال اگر جوئل سلاح خود را به طور کامل باز کرده یا قنداق آن را ارتقا می‌دهد، شما می‌توانید هپتیک فیدبک را در دسته خود احساس کنید.

نسخه پلی استیشن ۵ بازی The Last of Us Part 1 در تاریخ ۲ سپتامبر سال ۲۰۲۲، برابر با ۱۱ شهریور ما سال جاری به انتشار رسیده و این در حالی است که تاریخ انتشار نسخه رایانه شخصی هنوز مشخص نیست. لازم به ذکر است که تیم ناتی داگ اعلام کرد کاربران رایانه شخصی نیاز نیست برای مدتی طولانی منتظر بازی The Last of Us Part 1 بمانند و طی زمانی کوتاه پس از عرضه نسخه پلی استیشن ۵، نسخه رایانه شخصی این بازی به انتشار خواهد رسید. نظر شما درباره میز کارهای The Last of Us Part 1 چیست؟ فکر می‌کنید چنین تغییراتی الزامی بوده و آیا شما به این تغییرات بها می‌دهید؟ منتظر نظرات شما هستیم.


guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
بالا