یوبیسافت بازی Skull & Bones را چندین بار از ابتدا ساخته است
روند توسعهی بازی چندان مساعد پیش نمیرود
طبق گزارشهای منتشر شده، به نظر میرسد که یوبیسافت سخت مشغول توسعهی بازی Skull & Bones بوده و این عنوان را چندین بار ریبوت کرده است.
E3 سال ۲۰۱۷ میلادی بود که شرکت یوبیسافت IP جدیدی به نام Skull & Bones را رونمایی کرد. این عنوان از نبردهای دریایی بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag الهام گرفته شده بود که در آن بازیکن یک کشتی جنگی را کنترل و با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین مبارزه میکند.
Skull & Bones اولین عنوانی است که توسط استودیوی Ubisoft Singapore رهبری میشود. این بازی قرار بود در پایان سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلتفرمهای ویندوز، ایکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ منتشر شود، ولی این تاریخ به سال ۲۰۱۹ و سپس با یک تاخیر دیگر به سال ۲۰۲۰ میلادی تغییر کرد.
حال طبق گزارشهای منتشر شده توسط «جیسون شرایر» از سایت کوتاکو، به نظر میرسد که بازی Skull & Bones در پروسهی توسعه به مشکلات فراوانی برخورد کرده است. گزارشها بیان میکند که این عنوان چندین بار به دست یوبیسافت ریبوت شده و در طی این چند سال اخیر، کارگردانان و افراد کلیدی مهمی از تیم توسعه این بازی را ترک کردند.
لازم به ذکر است که چندی پیش همین فرد در گزارشی بیان کرده بود که یوبیسافت تا پایان فروردین سال ۱۴۰۰ شمسی، پنچ عنوان AAA را منتشر خواهد کرد. ما میدانیم که یوبیسافت در حال توسعهی Rainbow Six: Quarantine، Watch Dogs: Legion و Gods & Monsters است و طبق گفتههای جیسون شرایر، دو عنوان دیگر شامل قسمتهای جدیدی از Far Cry و Assassin’s Creed خواهد بود.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید