برگزیده
Deadpool
1%
  • 9/10

تعدیل نیروها در برنامه‌های آینده پلی استیشن تاثیرگذار است؟

لغو ساخت چند بازی

تعدیل نیروها در برنامه‌های آینده پلی استیشن تاثیرگذار است؟ ۱ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ اخبار بازی کپی لینک
برنامه های آینده پلی استیشن

هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی استیشن به تازگی از تاثیر تعدیل نیروها در برنامه های آینده سونی و لغو توسعه چند بازی خبر داده است.

اگر اخبار بازی‌ها را در رسانه سرگرمی دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی به تازگی حدود ۹۰۰ نفر از کارمندهای خود از جمله اعضای استودیو ناتی داگ و گوریلا گیمز را اخراج کرد. این تعدیل‌ها در رویکرد و برنامه‌های آتی پلی استیشن تاثیرگذار بوده و منجر به لغو یک سری از پروژه‌ها شده است.

هرمن هالست معتقد است که تنها هدف اصلی استودیوهای پلی استیشن، ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین بازی‌ها برای مخاطب‌ها است و آن‌ها بسیاری از خلاق‌ترین و با استعدادترین تیم‌های بازی‌سازی در صنعت بازی‌ها را در اختیار دارند. به گفته هالست، سونی در چهارمین سال از عرضه پلی استیشن 5 روی نیازهای خود تمرکز کرده است.

هالست مدعی است که صنعت بازی‌ها به مرور تغییر می‌کند و به همین خاطر، لازم است که بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی برای ارائه بازی‌های باکیفیت و با داستان غنی، رویکرد خود را به طور پیوسته ارزیابی کند. برای دستیابی به هدف، مدیر استودیوهای پلی استیشن خاطرنشان کرده که آن‎‌ها نه تنها بهترین استودیوهای بازی‌سازی را خریداری می‌کنند، بلکه تا به امروز شماری از توسعه دهندگان با استعداد را نیز به تیم خود اضافه کرده است.

البته، این انتهای مسیر نبوده و پلی استیشن برای رشد روز افزون خود کماکان به کشف راه‌هایی برای همکاری ادامه می‌دهد. در همین حین، او اعلام کرد که سونی در کنار ارزیابی یک سری از پروژه‌ها، توسعه برخی از بازی‌های معرفی نشده را لغو کرده است. به گفته هالست، لغو این پروژه‌ها به خاطر رویکرد آزمایش و تجربه صورت گرفته و علت خاص دیگری ندارد.

مدیر استودیوهای پلی استیشن می‌گوید که گاهی ایده‌های عالی به بازی‌های فوق‌العاده تبدیل نمی‌شوند. از طرفی، ممکن است که ساخت یک پروژه با انگیزه زیادی کلید بخورد، اما به مرور زمان این رویه به کلی تغییر کند. در بخشی از این صحبت‌ها، او اذعان داشت که از اخراج ۹۰۰ نفر از اعضای پلی استیشن عمیقا ناراحت بوده و قدردان زحمت تک تک این افراد است.

در انتها، هرمن هالست اعلام کرد که استودیوهای پلی استیشن همچنان به عنوان یک سازمان سازنده محور فعالیت می‌کنند و برای دستیابی به هدف اصلی خود مبنی بر گسترش فرنچایزهای محبوب و ارائه تجربه‌های جدید گیم‌پلی با بالاترین کیفیت ممکن، رهبری و هدایت می‌شوند.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments