1%
  • 0/10

تمجید کارگردان Silent Hill 2 از نسخه بازسازی آن

تحسین بازی توسط کارگردان نسخه اصلی

تمجید کارگردان Silent Hill 2 از نسخه بازسازی آن ۰ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ اخبار بازی کپی لینک
تمجید کارگردان Silent Hill 2

به دنبال انتشار نقدها و نمرات نسخه بازسازی، ساخته جدید استودیو بلوبر تیم تمجید کارگردان Silent Hill 2 را نیز به دنبال داشته است.

بازی Silent Hill 2 Remake که از روز گذشته به صورت رسمی برای کنسول پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفته، توسط استودیو بلوبر تیم (Bloober Team) توسعه یافته که در کارنامه کاری خود ساخت آثار دیگری چون بازی The Medium، بازی Layers of Fear و بازی Blair Witch را به دنبال داشته است. برخلاف نسخه اصلی که در سال 2001 منتشر شد و دارای دوربین ثابت ایزومتریک بود، نسخه بازسازی از دوربین روی شانه سوم شخص استفاده می‌کند.

عملکرد درخشان استودیو بلوبر تیم، تمجید کارگردان Silent Hill 2 یعنی ماساشی سوبویاما (Masashi Tsuboyama) را به دنبال داشته. ایشان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق، با اشاره به زاویه دید جدید بازی از آن به عنوان اصلی‌ترین دلیلی که برای تجربه بازی هیجان‌زده است یاد کرد. “بازی‌ها و تکنولوژی به صورت دائم در حال تکامل بوده، که تفاوت‌های قابل توجه در محدودیت‌ها و شیوه‌های ارائه را منجر می‌شود. این مشکلی رایج در رسانه هنری به صورت کلی بوده اما حفظ و قدردانی از فضای آن زمان کار آسانی نیست.”

“به نظر من ارزش این نسخه بازسازی، آن است که مخاطبین نسل جدید می‌توانند آن را تجربه نمایند. به عنوان یک سازنده، بسیار در رابطه با این موضوع خوشحال هستم. 23 سال زمان گذشته است. حتی اگر نسخه اورجینال را نشناسید می‌توانید از نسخه بازسازی همان‌طور که هست لذت ببرید. این موضوع چه خوب باشد و چه بد، روی نسخه اورجینال تاثیری نمی‌گذارد.”

سوبویاما ادامه داد “چیزی که باید به آن اشاره داشت تغییر در دوربین یا زاویه دید است. تغییر در دوربین بازی، تاثیر قابل ملاحظه‌ای روی جوانب متعددی از جمله مبارزات، طراحی مرحله، شکل و شمایل هنری و غیره دارد. اگرچه تاثیر روی داستان ممکن است اندک باشد، اما تغییرات بزرگی را در زمینه آزادانه بودن بازی ایجاد می‌کند.”

“اگر بخواهم صادق باشم، من از دوربین ثابت موجود در نسخه اصلی که متعلق به 23 سال قبل است رضایت ندارم. عمق و زاویه آن به واسطه بار پردازشی محدود بود. این دوربین حاصل روند مداومی از تلاش سخت بود که در پاداشی به همراه نداشت. با این حال این نهایت حد آن زمان بود.”

“زاویه دید روی شانه مسلما به حس واقع‌گرایی بازی می‌افزاید. به عبارت دیگر موجب می‌شود تا بخواهم حتی شکل غوطه‌ورکننده‌تری از بازسازی بازی Silent Hill 2 را تجربه نمایم.”




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments