بازی Elden Ring نقش آفرینی فانتزی ایدهآل کارگردان آن نیست
میازاکی توضیح میدهد
به گفته رئیس و کارگردان استودیو سازنده، بازی Elden Ring نقش آفرینی فانتزی ایدهآل این شخص که سالهاست آرزوی ساختنش را دارد محسوب نمیشود.
هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) رئیس و کارگردان استودیو فرام سافتویر (FromSoftware) هماکنون با همکاری کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) در حال برگزاری تور تبلیغاتی و انجام مصاحبههای مختلف به منظور تبلیغ عنوان Shadow of the Erdtree است. اولین و آخرین بسته گسترش دهندهای که قرار است در تاریخ 21 ژوئن برای تمامی پلتفرمهای بازی Elden Ring در دسترس قرار بگیرد.
به عنوان بخشی از مصاحبههای صورت گرفته، میازاکی به تازگی به صحبت با نشریه PC Gamer در ساختمان مرکزی استودیو فرام سافتویر در غرب توکیو نشسته است. در جریان این گفتگو، این بازیساز مشهور در رابطه با برخی از موضوعاتی که پیرامون استقبال کیفی وسیع صورت گرفته از بازی Elden Ring در هنگام انتشار آن، پرداخت و اظهار داشت که ایشان همچنان در تلاش برای ساخت اثر نقش آفرینی فانتزی ایدهآل خود است. این تلاش همچنان تا به امروز ادامه داشته و آخرین ساخته او که در سال 2022 منتشر شده، اگرچه بسیار به این هدف نزدیک است اما بازی رویایی او محسوب نمیشود.
میازاکی در ادامه اگرچه اطلاعاتی در خصوص ایده و یا پروژه بعدی خود در استودیو فرام سافتویر ارائه نکرد اما اظهار داشت که یک موضوع ادامه خواهد داشت و آن هم تلاش برای یافتن عنصری است که به غافلگیری خودش بپردازد. اگرچه بازی Elden Ring نقش آفرینی فانتزی ایدهآل کارگردان آن به شمار نمیرود اما میازاکی توضیح داد که این تنها برداشت شخصی خود از آثاری است که توسط استودیو سازنده ساخته شده و شخص میازاکی نیز در صفر تا صد توسعه آن نظارت داشته است.
میازاکی به این موضوع نیز اشاره داشت که ترجیح میدهد شخصی دیگری بازی ایدهآل فانتزی او را بسازد و ایشان تنها از تجربه آن لذت ببرد بدون آن که نیاز باشد شخصا از تمامی مواردی که قرار است در بازی روی دهد اطلاع داشته باشد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید