1%
  • 0/10

آیا رمدی اینترتینمنت از عملکرد Control رضایت دارد؟

مدیرعامل استودیو پاسخ می‌دهد

آیا رمدی اینترتینمنت از عملکرد Control رضایت دارد؟ ۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ اخبار بازی کپی لینک
عملکرد Control

ترو ویرتالا مدیرعامل استودیوی رمدی اینترتینمنت در بخشی از مصاحبه‌ی اخیر خود با GamesIndustry درباره‌ی عملکرد Control صحبت کرد.

رمدی اینترتینمنت پس از همکاری با مایکروسافت و عرضه‌ی Quantum Break، تصمیم گرفت با 505 گیمز وارد مشارکت شده و محصولی به نام Control را توسعه دهد. این بازی مراحل ساخت را طی چند سال پشت سر گذاشت و نهایتا در آگوست سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار آمد. کنترل، عنوان کم‌نقصی بود و جوایز متعددی را از سوی مراسم‌های مختلف دریافت کرد. با این حال، در زمینه‌ی فروش نتوانست عملکرد چندان قابل‌توجهی را به ثبت برساند.

Control، درباره‌ی زن جوانی به نام جسی فیدن است که پس از دریافت پیامی از سوی پولاریس، خود را به دفتر مرکزی سازمان Federal Bureau of Control می‌رساند. به محض ورود، متوجه می‌شود برادرش گروگان گرفته شده و زکریا ترنچ هم کشته شده است. در همین حین، هئیت مدیره‌ی سازمان او را به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب کرده و وظیفه‌ی مقابله با موجودی مرموز به نام «هیس» (The Hiss) را به او می‌سپارند. پروتاگونیست به یک شرط قبول می‌کند در بازپس‌گیری ساختمان و توقف هیس کمک کند: مشخص شدن محل برادرش.

ترو ویرتالا (Tero Virtala) مدیرعامل رمدی اینترتینمنت است. او چندی پیش مصاحبه‌ای را با وب سایت GamesIndustry انجام داد و در بخشی از آن، درباره‌ی عملکرد Control صحبت کرد. ویرتالا صریحا گفت محصول جدید استودیو نتوانسته به فروش مد نظر مدیران دست یابد. با این حال، از عملکرد تجاری‌اش رضایت دارند:

نسبت به موفقیت‌های Control حس رضایت داریم. این عنوان موفق شد جوایز متعددی را به دست آورد و تاکنون هم بیش از دو میلیون نسخه فروخته و این رقم همینطور در حال افزایش است. با این حال، دو میلیون «موفقیت بزرگی» در صنعت محسوب نمی‌شود. وقتی صحبت از «موفقیت بزرگ» به میان می‌آید، منظورمان اعداد و ارقامی هستند که امروزه در بالاترین سطح صنعت به ثبت می‌رسند. هدفگذاری ما روی چنین اعداد و ارقامی تنظیم شده است.

استودیوی خالق آلن ویک و مکس پین در حال حاضر اعضایش را به تیم‌های مختلفی تقسیم کرده و به صورت همزمان روی چند پروژه کار می‌کند. اولین پروژه، بخش داستانی CrossfireX است که با همکاری اسمایل‌گیت توسعه می‌یابد. پروژه‌ی دوم، یک بازی چندنفره است که فعلا با نام Vanguard شناخته شده و مراحل ابتدایی ساخت را پشت سر می‌گذارد. رمدی اینترتینمنت همچنین با اپیک گیمز وارد همکاری شده و به کمک آن‌ها روی دو محصول دیگر کار می‌کند. اولین محصول، یک بازی تراز اول (AAA) و مورد دوم هم یک بازی کوچک‌تر است اما هر دو برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شوند.

در انتها، لازم به ذکر است Control برای کنسول‌های نسل هشتم، نسل نهم، سرویس استریم بازی آمازون لونا و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments