1%
  • 0/10

استودیوی سازنده‌ی بازی Beat Saber توسط فیسبوک خریداری شد

استودیوی Beat Games از این پس به طور اختصاصی برای Oculus Rift بازی خواهد ساخت

استودیوی سازنده‌ی بازی Beat Saber توسط فیسبوک خریداری شد ۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸ اخبار بازی کپی لینک
سازنده‌ی بازی Beat Saber

استودیوی Beat Games که سازنده‌ی بازی Beat Saber یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین عناوین واقعیت مجازی به حساب می‌آید، از این پس زیرمجموعه‌ی شرکت فیسبوک و Oculus Studios خواهد بود.

این خبر طی پستی در بلاگ Oculus اعلام شد. آقای Mike Verdu مدیر محتوای فیسبوک در این پست گفته است:

«تجربه‌های به اشتراک گذاشته شده از بازی‌ها به طور عمیقی به‌یادماندنی‌ترین آن‌ها هستند و برای میلیون‌ها نفر Beat Saber اولین برخوردشان با واقعیت مجازی به صورت جدی بوده است. امروز ما اعلام می‌کنیم که Beat Games در ماموریت‌مان برای به ارمغان آوردن واقعیت مجازی برای افراد بیشتر به ما می‌پیوندد.»

طبق گفته‌ی وردو، این استودیو همچنان مقری جدا از استودیوهای دیگر Oculus Games خواهد داشت و همچنان در شهر پراگ مستقر خواهد بود.

«داستانی که هدف داریم تا به مرور زمان بهبودش دهیم این است. یک استودیوی مستقل به نیروهای با همکاران خوش‌فکر می‌پیوندد و آن‌ها در کنار هم، راهی پیدا می‌کنند تا واقعیت مجازی را به سطح جدیدی ببرند.»

حال با پیوستن سازنده‌ی بازی Beat Saber به فیسبوک، وضعیت این بازی روی پلتفرم‌های دیگر چگونه خواهد بود؟ وردو در این باره عنوان کرد که بازی همچنان روی پلتفرم‌های غیر از Oculus Rift پشتیبانی خواهد شد و محتواهای جدید دریافت خواهد کرد. در ماه دسامبر سال جاری میلادی قرار است مراحلی با ساختار ۳۶۰ درجه‌ای به بازی اضافه شود.

بازی Beat Saber در ماه می سال جاری میلادی به طور کامل برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ شد و به طور گسترده مورد استقبال قرار گرفت. این اثر موفق در حال حاضر نامزد بهترین بازی واقعیت مجازی/ افزوده در همایش The Game Awards 2019 است و موفق شد تا عنوان بهترین بازی واقعیت مجازی را در جشنواره‌ی Golden Joystick Awards 2019 از آن خود کند. در ماه مارس و قبل از عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی بود که تیم سازنده اعلام کرد این عنوان روی تمام پلتفرم‌های بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments