1%
  • 0/10

۲۰ هزار متقلب از Call of Duty: Warzone بن شدند

اکتیویژن شوخی ندارد

۲۰ هزار متقلب از Call of Duty: Warzone بن شدند ۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۹ اخبار بازی کپی لینک
warzon

اکتیویژن اعلام کرد روز دوشنبه ۲۰ هزار متقلب از بازی Call of Duty: Warzone بن شده‌ و دیگر قادر نخواهند بود در بازی حضور داشته باشند.

روز گذشته، فصل ششم Call of Duty: Warzone شروع شد اما ۲۰ هزار بازیکن از تجربه‌ی آن محروم شدند. سیزن جدید قرار بود در تاریخ ۲۹ سپتامبر سال جاری میلادی (مصادف با ۸ مهر ماه) منتشر شود و در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار بگیرد.

همان‌طور که می‌دانید، اینفینیتی وارد تاکنون اقدامات بسیاری برای مقابله با چیترها انجام داده تا محیطی عادلانه برای رقابت بازیکنانش فراهم کند. روز دوشنبه، توسعه‌دهندگان در اقدامی اساسی ۲۰ هزار متقلب را از Call of Duty: Warzone بن کردند. طبق گزارش‌های منتشر شده، استریمر معروف توییچ، Nick Wagner، درحال نشان دادن یک تقلب به کمک EngineOwning بوده و این روش را برای بینندگانش استریم می‌کرده است. EngineOwning یک وب‌سایت برای تقلب است که چیترها می‌توانند برای بازی‌های مختلف از آن استفاده کنند. البته، توسعه‌دهندگان هنوز تایید نکرده‌اند که جز استریمر معروف، بقیه‌ی کاربران هم از روش مشابه استفاده کرده‌اند یا خیر. با این وجود، ۲۰ هزار نفر از Call of Duty: Warzone بن شدند.

با اعمال سیاست‌های ضدچیت اینفینیتی وارد، به طور حتم تعداد متقلبین Warzone و Modern Warfare کاهش چشم‌گیری پیدا خواهد کرد تا بازیکنان این دو عنوان در محیطی برابر و با آرامش بیشتر به رقابت بپردازند. اگر در بازی Call of Duty: Warzone تازه‌وارد هستید یا می‌خواهید حرفه‌ای‌تر شوید، می‌توانید مقاله‌ی آشنایی با سلاح‌های این عنوان را از سایت سرگرمی بخوانید. همچنین می‌توانید بهترین نقاط نقشه برای لوت کردن را از اینجا پیدا کنید.

بازی Call Of Duty: Warzone هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قابل‌ دریافت است. اگرچه تعدادی از بازی‌های آنلاین و محبوب برای نسل نهم تایید شده‌اند اما اکتیویژن هنوز صحبتی از نسخه‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس Warzone به میان نیاورده است.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments