1%
  • 0/10

فیلم 1917 بالاتر از Little Women، صدرنشین گیشه‌ی جهانی شد

Little Women هم از مرز صد میلیون دلار عبور کرد

فیلم 1917 بالاتر از Little Women، صدرنشین گیشه‌ی جهانی شد ۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸ سینمای جهان کپی لینک
فیلم ۱۹۱۷ گیشه‌ی جهانی

طبق جدیدترین آمار از فروش فیلم‌های سینمایی در سراسر جهان، فیلم 1917 به کارگردانی Sam Mendes موفق شده است تا بهترین فروش را در تعطیلات آخر هفته‌ی میلادی در سراسر جهان داشته باشد و صدرنشین گیشه‌ی جهانی شود.

فیلم 1917 اثری برگرفته از اتفاقات جنگ جهانی دوم است و داستان دو برادر را روایت می‌کند که ماموریت دارند تا نامه‌ای را در سفری بسیار خطرناک به دست یکی از جوخه‌های ارتش بریتانیا برسانند و جان آن‌ها را نجات دهند. این فیلم موفق شد تا در مراسم گلدن گلاب ۲۰۲۰ دو جایزه‌ی بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی را به خانه ببرد.

این فیلم در مقابل بودجه‌ی بین ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون دلاری خود، طی تعطیلات آخر هفته‌ی میلادی که از دهم تا دوازدهم ژانویه را شامل می‌شود، آمار فروش ۵۶.۴۲ میلیون دلار را ثبت کرده است. از این مقدار ۳۶.۵ میلیون دلار مربوط به کشور آمریکاست؛ رقمی که آن‌قدر هست تا فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker را برای اولین بار از صدر گیشه‌ی فروش آمریکا پایین بکشد. در حال حاضر فروش این فیلم در آمریکا و دیگر مناطق جهان به ترتیب ۳۹.۲ و ۲۱.۲ میلیون دلار است تا درآمد کلی از مرز ۶۰ میلیون دلار عبور کند.

فیلم Little Women جدیدترین ساخته‌ی Greta Gerwig هم موفق شد تا در این ایام، فروش کلی خود را به ۱۰۰ میلیون دلار برساند. این فیلم که از تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ اکران خود را آغاز کرده بود، در آخر هفته ۸.۱ میلیون دلار در بازار جهانی فروخت تا فروش کلی‌اش به ۱۰۷.۲ میلیون دلار برسد.

دو فیلم 1917 و Little Women در وضعیتی در گیشه‌ی جهانی موفق عمل کردند که هر دوی‌ آن‌ها، جزو آثار پیشتاز در جشنواره‌های سینمایی هستند و جزو شانس‌های اصلی برای حضور در رشته‌های مختلف مراسم اسکار به‌حساب می‌آیند. از این هفته موج جدید فیلم‌هایی مثل Dolittle و Underwater و در ادامه آثاری چون The Gentlemen و Bad Boys For Life تکانی به جدول فروش فیلم‌ها خواهند داد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments