1%
  • 0/10

علت رفتار عجیب ثور در تریلر بازی God of War Ragnarok چه بود؟

ثور در مبارزه با کریتوس

علت رفتار عجیب ثور در تریلر بازی God of War Ragnarok چه بود؟ ۲ ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ اخبار بازی کپی لینک
علت رفتار عجیب ثور در تریلر بازی God of War Ragnarok چه بود؟

رفتار ثور در تریلر بازی Ragnarok چه توجیهی دارد؟ طرفداران به سختی درحال بررسی آخرین تریلر بازی God of War Ragnarok هستند و به دنبال هر گونه راز و جزئیات کوچکی می‌گردند تا بدانند چه چیزی در انتظار کریتوس و پسر او آترئوس است.

یکی از جزئیات کشف شده در این بین نشان می‌دهد که چگونه ثور می‌تواند چکش خود میولنیر (Mjolnir) را کنترل کند. استودیوی سازنده این بازی، سانتا مونیکا (Santa Monica)، تا این لحظه در مورد ثور خدای آذرخش اسکاندیناوی و نقش او در آخرین سفر کریتوس نسبتاً ساکت بوده است و تنها نشان داده است که ظاهر این شخصیت در بازی چگونه خواهد بود. به علاوه پیشتر تایید شده بود که رایان هرست (Ryan Hurst) ستاره سریال Sons of Anarchy در نقش ثور در قسمت جدید خدای جنگ بازی خواهد کرد.
با این حال، به نظر می‌رسد که تریلر جدید شیوه منحصربه‌فرد استفاده ثور از میولنیر در هنگام برخورد او با خدای جنگ را نشان داده باشد. این جزئیات گیم پلی ثور توسط کاربر صفحه ردیت (Reddit) با نام xyz_x دیده شده است که ویدویی از بخش پایانی تریلر God of War Ragnarok را منتشر کرد که در سپتامبر ۲۰۲۲ و در رویداد State of Play پلی استیشن منتشر شده بود.
ویدو کوتاهی که این کاربر منتشر کرد به طور خاص بر روی انتهای تریلر متمرکز است، جایی که طرفداران اولین صحنه‌ها از مبارزات کریتوس و ثور در مقابل یکدیگر را می‌بینند. در این نبرد هر دو خدای آذرخش و خدای جنگ سلاح‌های مخصوص خود را به سمت یکدیگر پرتاب می‌کنند. در حالی که کریتوس تبر لویاتان (Leviathan) را مانند بازی خدای جنگ ۲۰۱۸ به سمت خود می‌خواند به نظر می‌رسد ثور قبل از حمله به کریتوس ابتدا بشکن می‌زند و پس از آن میولنیر به سمت او می‌رود.
در قسمت پیشین بازی خدای جنگ و از طریق زیارتگاه‌های مختلف جوتنار (Jontar shrines) و داستان‌های میمیر (Mimir) مشخص است که این نسخه از ثور با توجه به مسیر کشتار او در جوتنار با استفاده از میولنیر، بسیار مغرور و خشن است. البته خشم او محدود به دشمنانش نمی‌شود، همانطور که پسر ثور مودی (Modi) در بازی قبلی پس از درگیری با کریتوس در کنار برادر خود مگنی (Magni)، مورد خشم پدرش قرار گرفت و متوجه این موضوع شد.
تریلر اخیر همچنین می‌تواند به بازیکنانی که ممکن است استدلال کنند ثور در داستان کلی بازی از پادشاه ازگارد، اودین، مهم‌تر است کمک کند. از طرفی این استدلال آنچنان بی‌اساس هم به نظر نمی‌رسد. چرا که با توجه به تریلرها و شایعات پخش شده ثور نقش فعال‌تری در داستان دارد در حالی که اودین در پشت صحنه‌های بازی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. با این حال، اودین جزء جدایی ناپذیر راگناروگ است و بسته به اینکه وقایع در بازی آینده چگونه پیش می‌روند، بازیکنان می‌توانند به راحتی شاهد این موضوع باشند که اودین از نظر اهمیت کلی، جایگزین هر نقش دیگری در سراسر نه قلمرو می‌شود.
در نهایت، آنچه گفته شد تنها یک بخش کوچک از حدس و گمان‌های تریلر بازی God of War Ragnarok است. در کل به نظر نمی‌رسد که استودیو سانتا مونیکا قصد داشته باشد بازی بعدی خود را با داستان و جزئیاتی ساده به طرفداران عرضه کند. بنابراین شکی نیست که تیم طراحان عمیقاً در داستان‌های اساطیر اسکاندیناوی جستجو کرده‌اند تا مطمئن شوند که بازی پس از عرضه افسانه‌‌ای می‌شود.
بازی God of War: Ragnarok قرار است در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۸ آبان ماه) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود.

نظر شما درباره تکنیک خاص ثور در استفاده از میولنیر چیست؟ آیا ثور یکی از باس‌های سخت بازی به شمار می‌رود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments