1%
  • 10/10

خالق ددپول؛ صحنه پس از تیتراژ فیلم Deadpool 3 هوش از سرتان می‌برد

سکانسی که انتظار دیدنش را ندارید!!

خالق ددپول؛ صحنه پس از تیتراژ فیلم Deadpool 3 هوش از سرتان می‌برد ۵۲ ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ مارول کپی لینک
صحنه پس از تیتراژ فیلم Deadpool 3

به‌دنبال انتشار دومین تریلر رسمی، آقای راب لیفلد (Rob Liefeld)، خالق ددپول درباره صحنه پس از تیتراژ فیلم Deadpool 3 صحبت و آن را باورنکردنی توصیف کرده است.

همانطور که در جریان هستید، از وقتی دومین تریلر مثل بمب در فضای مجازی منفجر شده، موج جدیدی از شایعات و گمانه‌زنی‌ها در رابطه با فیلم به‌شدت مورد انتظار Deadpool & Wolverine مطرح شده که صحت یکی از آنها شخصا توسط آقای راب لیفلد تایید شده است. بنابراین دیگر جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمی‌ماند و می‌توانیم با خیال راحت نسبت به حقیقت داشتنش اطمینان داشته باشیم.

آقای راب لیفلد که به‌مدت ۳۳ سال برای مارول کامیکس کار کرده و به‌تازگی نسبت به ایستراگ‌ خنده‌دار خود در تریلر جدید نیز واکنش نشان داده، در اقدامی غیرمنتظره سکوت خود را شکسته و بدون فاش کردن هیچ جزئیاتی، صحنه پس از تیتراژ فیلم Deadpool 3 را باورنکردنی توصیف کرده است. او همچنین شگفت‌زده شده که استودیو مارول توانسته چنین راز بزرگ و شوکه‌کننده‌ای را تا الان از دیده همه پنهان کند.

صحنه پس از تیتراژ به‌طرز باورنکردنی خوب است. من قصد ندارم آن را برای شما اسپویل کنم اما این صحنه به‌قدری بزرگ و شوکه‌کننده است که هوش از سرتان می‌برد. من هنوز باورم نمی‌شود که مارول توانسته چنین رازی را از دید همه پنهان کند. مطمئن باشید اصلا انتظار دیدنش را نخواهید داشت.

صحنه پس از تیتراژ فیلم Deadpool 3 چه سورپرایزی برای طرفداران مارول تدارک دیده است؟ با توجه به مولتی‌ورسی بودن داستان، احتمال تحقق هر سناریویی وجود دارد، اما با در نظر گرفتن مقیاس داستان و همچنین گمانه‌زنی‌های مطرح شده، صحنه پس از تیتراژ ممکن است زمینه معرفی گروه مردان ایکس به دنیای سینمایی مارول را فراهم یا حتی داستان رویداد کراس اوری Avengers 5 را راه اندازی کند.

فیلم به‌شدت مورد انتظار Deadpool & Wolverine در تاریخ ۲۶ جولای سال ۲۰۲۴ (۵ مرداد سال ۱۴۰۳) در سینماها اکران خواهد شد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

52 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments