1%
  • 0/10

تماشا کنید: ساخت فصل دوم سریال Twisted Metal تایید شد

سریالی که برخلاف انتظار موفق بود

تماشا کنید: ساخت فصل دوم سریال Twisted Metal تایید شد ۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ تریلر (تلویزیون) کپی لینک

 آنتونی مکی حین رویداد The Game Awards 2023 که ساعاتی پیش به انتها رسید، از ساخت فصل دوم سریال Twisted Metal خبر داده است.

بخش تلویزیون سونی اواسط سال ۲۰۱۹ میلادی از ساخت یک سریال بر اساس مجموعه بازی‌های Twisted Metal خبر داد که در میان گیمرهای ایرانی با نام ماشین جنگی شناخته می‌شود. با گذشت مدتی، پال ورنیک (Paul Wernick) به جمع دست اندرکاران پیوست تا بعنوان شورارنر روی روند ساخت نظارت داشته باشد. او پیش از این در آماده سازی فیلمنامه آثار شاخصی مانند Deadpool 2 و Zombieland: Double Tap مشارکت کرده بود.

داستان سریال Twisted Metal در جهانی پساآخرالزمانی جریان داشته و درباره یک شیرفروش پرحرف به نام جان دو است. او که دچار فراموشی شده و گذشته‌اش را به یاد نمی‌آورد، وظیفه می‌یابد بسته‌ای سوال برانگیز را به مقصد مورد نظر برساند. سریال روی موانعی متمرکز است که شخصیت اصلی حین رسیدن به مقصد مواجه می‌شود. در ضمن، اگرچه بازخوردهای کارشناسان متناقض بوده، بشدت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

آنتونی مکی (Anthony Mackie) یکی از چهره‌های شاخصی بود که در رویداد The Game Awards 2023 حضور یافت. او در جریان این مراسم ساخت فصل دوم سریال Twisted Metal را تایید کرده و همزمان با این اتفاق، سرویس استریم پیکاک یک تیزر به اشتراک گذاشته است. این ویدیو تنها ۱۳ ثانیه زمان داشته و شخصیت سوییت توث را نشان می‌دهد.

آنتونی مکی که با نقش سم ویلسون در Marvel Cinematic Universe شناخته می‌شود، نقش اصلی سریال Twisted Metal را بر عهده دارد. استفانی بیاتریز (Stephanie Beatriz)، بازیگر سریال Brooklyn Nine-Nine بعنوان شخصیت کوایت جلوی دوربین ظاهر شده و توماس هیدن چرچ (Thomas Haden Church) هم مامور استون را به تصویر می‌کشد. هیدن چرچ بیشتر با نقش من شنی در فیلم Spider-Man 3 شناخته می‌شود.

فصل دوم سریال Twisted Metal در حال حاضر هیچ گونه تاریخ انتشاری نداشته و حتی نمی‌دانیم چه زمانی جلوی دوربین می‌آید.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments