1%
  • 0/10

الزام به خرید سیزن پس برای تجربه ماموریت‌های اضافی Star Wars Outlaws

گرانی به روش جدید

الزام به خرید سیزن پس برای تجربه ماموریت‌های اضافی Star Wars Outlaws ۰ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ اخبار بازی کپی لینک
ماموریت های Star Wars Outlaws

به گفته شرکت یوبیسافت، برای تجربه ماموریت های اضافی Star Wars Outlaws باید سیزن پس بازی را تهیه کنید.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، استودیوی مسیو اینترتینمنت در حال حاضر مشغول ساخت بازی جدید جنگ ستارگان بوده و این عنوان جهان باز کمتر پنج ماه دیگر روانه بازار خواهد شد. در همین راستا که یوبیسافت از نسخه‌های مختلف بازی پرده برداشته، شماری از هوادارها از همین حالا ناامید شده‌اند.

در واقع، با استناد بر اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت ناشر در وب‌سایت رسمی بازی جدید جنگ ستارگان، تجربه ماموریت Jabba’s Gambit برای افرادی که نسخه استاندارد بازی را خریداری می‌کنند، امکان‌پذیر نیست و برای دسترسی به ماموریت‌های اضافی باید سیزن پس بازی را تهیه کنید.

بدین ترتیب، این محتواها صرفا برای دارندگان نسخه گلد یا آلتیمیت بازی در دسترس خواهد بود. ناگفته نماند که این دو نسخه به ترتیب با قیمت‌های ۱۱۰ و ۱۳۰ دلار به فروش می‌رسند که جدا از ماموریت‌های اضافی، یک سری محتواها نظیر دو بسته الحاقی و آیتم‌های دیگر را نیز در خود جای داده‌اند.

در میان این گفته‌ها، بهتر است بدانید که جدا از ماموریت‌های اضافی و بسته‌های الحاقی، بازی اصلی از نظر محتوا غنی بوده و طبق اعلام تیم سازنده، فضاهای آن مملو از فعالیت‌های مختلف است. بدین صورت که هر یک از سیاره‌ها و قمرها مدارهایی دارند که می‌توانید به کاوش و مبارزه بپردازید.

لازم به ذکر است بازی مورد انتظار Star Wars Outlaws در تاریخ ۳۰ آگوست سال جاری (۹ شهریور پیش‌رو) برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 و همچنین پلتفرم رایانه شخصی منتشر خواهد شد. البته، افرادی که نسخه گلد یا آلتیمیت بازی را پیش خرید کنند، سه روز زودتر از زمان مقرر می‌توانند به تجربه بازی بپردازند.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments