1%
  • 0/10

آیا فصل دوم سریال ونزدی در سال ۲۰۲۵ پخش می‌شود؟

فیلمبرداری فصل دوم Wednesday به‌زودی آغاز می‌شود.

آیا فصل دوم سریال ونزدی در سال ۲۰۲۵ پخش می‌شود؟ ۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ اخبار جهان (تلویزیون) کپی لینک
پخش فصل دوم سریال ونزدی

اینطور که به نظر می‌رسد، قرار است در سال ۲۰۲۵ شاهد پخش فصل دوم سریال ونزدی باشیم، زیرا تا حدود یک ماه دیگر فیلمبرداری ادامه این مجموعه تلویزیونی محبوب شبکه نتفلیکس (Netflix) آغاز می‌شود.

فصل اول سریال Wednesday با بازی جنا اورتگا (Jenna Ortega) که در سال ۲۰۲۲ در هشت قسمت روی آنتن رفت، به یک پدیده جهانی و یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی سرویس اشتراکی پخش فیلم و سریال نتفلیکس تبدیل شد. این سریال حتی توانست رکورد فصل چهارم سریال Stranger Things را بشکند و با ۳۴۱/۲ میلیون ساعت تماشا در صدر جدول پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس قرار بگیرد. با توجه به این سطح محبوبیت از همان زمان مشخص بود که این مجموعه تلویزیونی فصل دومی هم خواهد داشت و نتفلیکس نیز خیلی زود به آن چراغ سبز نشان داد.

اکنون پس از دو سال انتظار و به پایان رسیدن اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود، همه چیز آماده است تا خیلی زود شروع آغاز فیلمبرداری فصل دوم سریال Wednesday باشیم. تولید این فصل از اواخر آوریل ۲۰۲۴ (اردیبهشت ۱۴۰۳) شروع می‌شود و برخلاف فصل اول که در رومانی فیلمبرداری شده بود، اینبار عوامل تولید این مجموعه تلویزیونی برای تولید آن به کشور ایرلند سفر خواهند کرد، جایی که در گذشته پروژه‌های بزرگ و پرطرفداری مثل سریال Vikings در آن تولید شده بودند.

حالا رسانه ددلاین (Deadline) به سراغ مصاحبه با استیو استارک (Steve Stark)، تهیه‌کننده اجرایی این سریال رفته است تا درباره دومین فصل سریال Wednesday با او صحبت کنند. استیو استارک درباره تولید فصل اول این مجموعه تلویزیونی در رومانی می‌گوید:

رومانی مکانی شگفت‌انگیز برای فیلمبرداری خلاقانه بود، اما از بسیاری جهت‌ها چالش‌برانگیز هم بود.

استیو استارک در ادامه اضافه می‌کند که آن‌ها دو انتخاب جلوی رویشان داشتند: لندن و ایرلند. در نهایت آن‌ها ایرلند را انتخاب کردند، زیرا در گذشته استارک قبلا در تولید ۱۱۳ قسمت از سریال Vikings در این کشور مشارکت داشت و تصمیم گرفت تا مجددا به آنجا برگردد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این مجموعه تلویزیونی در دسترس نیست، اما بعید است که پخش فصل دوم سریال ونزدی در سال ۲۰۲۵ اتفاق نیفتد، با توجه به آغاز فیلمبرداری در ماه آوریل می‌توان حدس زد که در بهار یا اوایل تابستان سال ۲۰۲۵ فصل جدید ماجراهای ونزدی روی آنتن برود.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments