1%
  • 0/10

آیا سریال Halo برای فصل سوم تمدید می‌شود؟

اکنون که بهترین اتفاقات در پیش است..

آیا سریال Halo برای فصل سوم تمدید می‌شود؟ ۰ ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ اخبار جهان (تلویزیون) کپی لینک
Halo برای فصل سوم

تمدید سریال Halo برای فصل سوم شاید به مهم‌ترین سوال طرفداران پس از نمرات و واکنش‌های صورت گرفته به فصل دوم این سریال باشد.

آخرین قسمت از فصل دوم سریال Halo از طریق شبکه پارامونت پلاس (Paramount+) نیز پخش شد و واکنش کلی صورت گرفته از این فصل از سوی مخاطبینی که آن را تماشا کرده‌اند خبر از بهبود قابل توجه کیفیت سریال در مقایسه با فصل اول این سریال می‌دهد. اکنون که فصل دوم سریال مورد بحث بعضی از مهم‌ترین لحظات در سریال‌های تلویزیونی درام اکشن را به ارمغان آورده و پایان‌بندی آن به شکلی که طرفداران، منتظر آن بودند صورت گرفته، تنها یک سوال پیرامون آن باقی می‌ماند. آیا سریال Halo برای فصل سوم تمدید می‌شود؟

فصل دوم سریال با تعداد بینندگان قدرتمندی برای قسمت‌های ابتدایی آغاز شد و و در رتبه سوم سایت Nielsen در میان سریال‌های اورجینال جای گرفت. بینندگان مجموعا 354 میلیون دقیقه در چهار روز نخست آن را تماشا کرده بودند. با این حال فاصله قابل توجهی میان این سریال و دو سریال نخست وجود داشت. سریال Griselda محصول شبکه نت‌فلیکس با 735 میلیون دقیقه در جایگاه دوم و سریال Mr. and Mrs. Smith محصول شبکه آمازون با 765 میلیون دقیقه در رتبه نخست قرار داشتند.

البته باید به این موضوع نیز توجه کنیم که سریال Halo، فاصله مطلوبی با عناوین پس از خود ایجاد کرده بود که در این میان فصل دوم سریال Reacher با 314 میلیون دقیقه، سریال The Crown با 238 میلیون دقیقه و سریال Percy Jackson and the Olympians با 227 میلیون دقیقه در رتبه‌های بعدی جای داشتند.

در جریان پخش فصل دوم سریال Halo که مجموعا هشت قسمت را شامل می‌شود، این سریال توانست سرو صدای مشخصی را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده و توجهات و گفتگوها را به سمت خود معطوف کند. حتی اگر این سرو صدا به گفتگو و بحث دو گروهی که از سریال رضایت داشتند با آن‌هایی که هنوز نتوانسته بودند با سریال ارتباط برقرار کرده و آن اقتباسی شایسته از بازی‌های ویدئویی بدانند خلاصه شود. با این منتقدان رضایت مطلوبی از فصل دوم داشته و این سریال توانست 89 درصد آرا مثبت را در وبسایت راتن تومیتوز به نام خود ثبت کند. در حالی که فصل اول تنها 70 درصد آرا مثبت را به دست آورده بود.

با تمامی توضیحاتی که داده شد، باید به این نکته توجه کرد که شبکه پارامونت پلاس، یک پلتفرم پخش محتوای محدود بوده و حتی اگر بیشتر مشترکین آن به تماشای سریال Halo نشسته باشند، باز هم به این معنی نخواهد بود که سریال توانسته به اندازه‌ای بیننده جذب کند تا هزینه تولید محتوای ویژه و بلاک‌باستر برای تلویزیون را توجیح کند.

حال آن که قسمت نهایی از فصل دوم سریال Halo با پیچش داستانی همراه شد تا این وعده را بدهد فصل سوم این سریال می‌تواند جذاب‌ترین و مهیج‌ترین فصل این سریال باشد. فصل سوم مستقیم‌ترین اقتباس از بازی Halo: Combat Evolved خواهد بود که طرفداران مدت‌هاست منتظرند آن را تماشا نمایند. کنسل کردن و عدم تمدید سریال Halo برای فصل سوم تمامی پتانسیلی که این سریال می‌توانست داشته باشد را از بین خواهد برد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments