1%
  • 0/10

آیا دنیل ردکلیف برای بازی در نقش هری پاتر باز خواهد گشت؟

حضور مجدد هری پاتر در پرده سینما؟

آیا دنیل ردکلیف برای بازی در نقش هری پاتر باز خواهد گشت؟ ۱ ۰۴ شهریور ۱۴۰۱ سینمای جهان کپی لینک
دنیل ردکلیف

دنیل ردکلیف (Daniel Radcliffe) بازیگر نقش هری پاتر (Harry Potter) در گفتگویی درباره احتمال بازگشت خود به جهان فانتزی و زیبای هری پاتر جزییاتی را بیان کرد.

دنیل ردکلیف اولین حضور خودش را در سینمای جهان با اکران فیلم Harry Potter and the Sorcerer’s Stone در سال ۲۰۰۱ آغاز کرد. پس از موفقیت نخستین فیلم هری پاتر، دنیل در کنار روپرت گرینت (Rupert Grint)، اما واتسون (Emma Watson) و بازیگران دیگر این عنوان در هفت فیلم بعدی هری پارتر که در طی ده سال اکران شدند، حضور داشت. ردکلیف در نقش آفرینی شخصیت هری پاتر (Harry Potter) بسیار برجسته و بی‌نظیر بود. بنابراین اگر این بازیگر در فیلم دیگری حضور پیدا می‌کرد، اکثر مخاطبان و طرفداران همچنان او را به چشم پسر جادوگر عینکی می‌دیدند. اگرچه این بازیگر در پروژه‌های مختلف دیگری مانند فیلم Victor Frankenstein و فیلم تازه ساخت The Lost City بازی کرده است.

دنیل ردکلیف در آخرین فیلمش یعنی The Lost City نقش میلیاردر مغروری را بازی می‌کند که لورتا سیج (Loretta Sage) با بازی ساندرا بولاک (Sandra Bullock) را به امید این‌که او را به گنج گمشده‌ای راهنمایی کند، می‌رباید. به عبارت دیگر ردکلیف نقش متفاوتی را در مقایسه با هری پاتر در این عنوان بازی می‌کند. همچنین در این اثر تازه اکران شده بازیگران مشهوری همچون چنینگ تیتوم (Channing Tatum) و برد پیت (Brad Pitt) نیز نقش آفرینی کردند. با این حال، به‌تازگی شایعاتی منتشر شده است که دنیل ردکلیف برای بازی در فیلم بعدی هری پاتر باز خواهد گشت.

اگرچه هنوز نسخه بعدی فیلم هری پاتر تایید نشده است، ولی اگر دنباله این اثر ساخته شود احتمال می‌رود که از کتاب بعدی هری پاتر با نام Harry Potter and The Cursed Child نوشته جی کی رولینگ (J. K. Rowling) اقتباس شود. این نویسنده بعد از تمام کردن کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ (Harry Potter and Deathly Hallows) اعلام کرد که دیگر به نوشتن داستان‌های بعدی هری پاتر تمایلی ندارد، اما رولینگ با انتشار کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده در سال ۲۰۱۶ تمام طرفداران را شگفت‌زده کرد. در این کتاب نوزده سال از اتفاقات نسخه قبلی می‌گذرد و زندگی کاراکتر هری پاتر و پسر کوچکش را به تصویر می‌کشد.

با این حال اخیرا دنیل ردکلیف مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز انجام داده که درباره بازگشتش به فیلم بعدی احتمالی هری پاتر صحبت کرده است.

اگر دوباره عوامل تولید فرنچایز هری پاتر برای ساخت فیلم بعدی از این اثر در کنار هم جمع می‌شدند، من فکر می‌کنم بتوانم به جمع آن‌ها برگردم و از بازی در هری پاتر و کودک نفرین شده لذت ببرم. از جایی که الان در آن حضور دارم بسیار خوشحال هستم و بازگشت به عقب ممکن است تغییر بزرگی در زندگی‌ام ایجاد کند. بنابراین فعلا تمایلی به بازگشت در این فرنچایز ندارم. البته منظورم این نیست که هرگز به این مجموعه باز نمی‌گردم، شاید در آینده تصمیمم تغییر کند.

به نظر شما ساخت فیلم بعدی مجموعه هری پاتر تایید می‌شود؟ آیا دوباره دنیل ردکلیف را در لباس هری پاتر خواهیم دید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments