1%
  • 0/10

آیا اسپین آف سریال Stranger Things ساخته خواهد شد؟

پیش از ورود به دنیای وارونه!

آیا اسپین آف سریال Stranger Things ساخته خواهد شد؟ ۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ اخبار جهان (تلویزیون) کپی لینک
اسپین آف سریال Stranger Things

با موفقیت داستان الون و دنیای عجیبی که او دروازه‌ای به سمت آن باز کرد به نظر می‌رسد که اکنون ایده ساخت اسپین آف سریال Stranger Things مطرح شده است.

پیش از پخش فصل چهارم اثر محبوب نتفلیکس، تماشاگران شروع به حدس و گمان در مورد احتمال ساخته شدن اسپین آفی کردند که داستان زندگی داستین و استیو را پیش از ورود الون به زندگی آن‌ها را شامل می‌شود. اکنون که مشخص شده است سریال Stranger Things پس از فصل پنجم خود به پایان می رسد، یک سریال اسپین آف که شخصیت ‌ای جدیدی را وارد دنیای ساخته شده توسط برادران دافو می‌کند، که می‌تواند جهان مذکور را حتی برای مدت طولانی‌تری زنده نگه دارد. با این حال هنوز هیچ خبری تحت عنوان ساخت اسپین‌ آف سریال چیز‌های عجیب تایید نشده است.

اگرچه پخش یک اسپین آف می‌تواند امر امیدوارکننده‌ای به نظر برسد، اما تصور اینکه جهان Stranger Things بدون گروه دوستان اصلی آن چگونه خواهد بود، دشوار است. شخصیت ویل بایرز (Will Byers) به وضوح به جهان وارونه گره خورده است و پیوند عجیبی بین او و این جهان وجود دارد که شاید هنوز از راز آن پرده برداشته نشده است. بنابراین درگیر نشدن شخصیت او با داستانی که به این دو جهان مربوط است، باعث می‌شود سریال به روایتی بسیار متفاوت تبدیل شود. علاوه بر این شخصیت الون (Eleven) کاتالیزور جهان Upside Down و همه هیولاهای آن به شمار می‌رود، بنابراین نداشتن قدرت تله پاتیک او سطح تهدید هیولاها را در جهان تغییر داده و به مراتب بالا می‌برد.

برادران دافر (The Duffer brothers) که وظیفه خلق جهان این اثر و نویسندگی آن را برعهده داشته‌اند، علاقه‌مند هستند تا اخبار مربوط به فصل پنجم این سریال و حتی شایعات مربوط به ساخته شدن یک اسپین‌ آف بر اساس جهان این عنوان به تدریج و به آرامی منتشر شده تا طرفداران را بیش از پیش هیجان زده کنند. پیش‌تر فاش شده بود که اگر اسپین آف سریال Stranger Things ساخته شود ایده او به کلی با داستانی که در اثر اصلی دیدیم متفاوت خواهد بود و روایت خاص خود را دنبال خواهد کرد. با این حال به نظر می‌رسد که فین ولفهارد (Finn Wolfhard) بازیگر نقش مایک وییلر (Mike Wheeler) به ایده پشت اسپین آف احتمالی این فرنچایز پی برده است. برادران دافر در این زمینه عوان کرده‌اند که به احتمال زیاد ولفهارد ایده آن‌ها را به صورت تصادفی حدس ده است و آنچنان به این ایده اطمینان دارند که به موضوعات نگران‌کننده‌ای که پیشتر عنوان شد توجهی نمی‌کنند.

با توجه به میزان موفقیت اسپین‌اف‌هایی که اخیرا برای آثار و فرنچایز‌های مختلف تولید شده است، بسیاری از طرفداران سریال چیز‌های عجیب نگران هستند که این اسپین‌آف آنگونه که باید عمل نکرده و عدم حضور شخصیت‌های محبوب فرنچایز در آن این اثر جدید را به یک شکست بزرگ تبدیل کند. برخی از طرفداران نیز باور دارند که بسیاری از آثار موفق نیازی به دنباله یا اسپین آف نداشته و بهتر است که طرفداران و سازندگان به موفقیت خود آن اثر بسنده کنند. در حقیقت با توجه به شواهد گفتنی است که احتمال ساخته شدن اسپین آف سریال Stranger Things بسیار بالا است. با این حال هنوز مشخص نیست که داستان آن به شکلی باشد و در خط زمانی جهان چیز‌های عجیب در چه جایگاهی قرار خواهد گرفت.
ایا شما با ساخته شدن اسپین آف این سریال موافق هستید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران سرگرم به اشتراک بگذارید.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments