برگزیده
Deadpool
1%
  • 10/10

چرا تصاویر فصل دوم The Last of Us با انتقاد برخی از طرفداران مواجه شده است؟

تعداد تصاویر به رقم ۶ می‌رسد

چرا تصاویر فصل دوم The Last of Us با انتقاد برخی از طرفداران مواجه شده است؟ ۱ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ اخبار جهان (تلویزیون) کپی لینک
تصاویر فصل دوم The Last of Us

رسانه Entertainment Weekly اولین تصاویر فصل دوم The Last of Us را منتشر کرده که در یکی از آن‌ها شاهد مدل موی متفاوت جول هستیم.

قبل از اینکه پخش فصل اول در ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی آغاز شود، سریال The Last of Us درگیر حواشی شد. طرفداران با انتخاب پدرو پاسکال (Pedro Pascal) برای نقش جول مشکلی نداشتند اما نمی‌توانستند بلا رمزی (Bella Ramsey) را برای نقش الی بپذیرند. با وجود انتقادها به تیم بازیگری، فصل اول توانست تحسین‌ها را برانگیخته و در لیست بهترین اقتباس‌های بازی‌های ویدیویی قرار بگیرد. به همین دلیل، استودیو وارنر، شبکه HBO و استودیو پلی استیشن پروداکشنز با ساخت فصل دوم موافقت کردند.

فیلمبرداری فصل دوم The Last of Us از فوریه سال جاری میلادی آغاز شد تا برای پخش در سال آینده میلادی آماده شود. مخاطبان حین تماشای این فصل با چهره‌های جدید متعددی مواجه خواهند شد که یکی از آن‌ها ایزابلا مرسد (Isabela Merced) است. او که فیلم Madame Web را در پرونده هنری خود داشته و در فیلم رو به اکران Superman هم حضور دارد، بعنوان دینا جلوی دوربین نقش آفرینی می‌کند.

وارنر که صاحب شبکه HBO است، در جریان رویداد Upfront نخستین تصاویر فصل دوم The Last of Us را برای حاضران به نمایش گذاشت. مدت کوتاهی بعد هم رسانه Entertainment Weekly آن‌ها را روی خروجی خود قرار داد تا دیگر علاقه مندان هم بتوانند مشاهده‌شان کنند. همچنین تصاویری از پشت صحنه به بیرون درز پیدا کرده‌اند:

جدا از مدل موی متفاوت جول در فصل دوم، دیگر موردی که در تصاویر فصل دوم The Last of Us به چشم می‌آید، عدم بزرگ شدن و تغییر چهره بلا رمزی است؛ موضوعی که به شدت مورد انتقاد طرفداران قرار گرفته است. اگر به یاد داشته باشید، چهره الی در بازی The Last of Us Part II نسبت به نسخه اول خشن‌تر و بزرگسالانه‌تر شده بود و عملاً معصومیتی دیده نمی‌شد. از آنجایی که فاصله چندانی میان فیلمبرداری فصل اول و دوم وجود ندارد، تفاوت چندانی را در چهره رمزی نمی‌بینیم.

گروهی از طرفداران اعتقاد دارند وقفه میان فصل اول و دوم سریال The Last of Us باید بیشتر می‌شد تا تغییرات چهره بلا رمزی بیشتر به چشم بیاید. برخی دیگر هم تغییر بازیگر نقش الی را پیشنهاد کرده‌اند. در انتها، لازم به ذکر است قسمت‌های جدید در تاریخ نامشخصی از سال آینده میلادی از راه خواهند شد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments