برگزیده
Deadpool
1%
  • 0/10

ثبت نام سیمکارت سرپرست خانوار اینترنتی انجام و با پست ارسال می‌شود

سیمکارت‌های رایگان همراه اول و ایرانسل درب منزل تحویل داده می‌شود

ثبت نام سیمکارت سرپرست خانوار اینترنتی انجام و با پست ارسال می‌شود ۰ ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ اخبار فناوری کپی لینک
ثبت نام سیمکارت سرپرست خانوار

ثبت نام سیمکارت سرپرست خانوار قرار است به شکل اینترنتی انجام شود و پس از آن از طریق پست به دست کاربران می‌رسد.

پس از آنکه اعلام شد سرپرست‌های خانوار باید برای دریافت وام یک میلیون تومانی سیمکارتی به نام خود داشته باشند، اپراتورهای همراه اول و ایرانسل اعلام کردند که به این افراد سیمکارت رایگان هدیه می‌دهند. همین موضوع باعث شد که از روز شنبه دفاتر پیشخوان مملو از افرادی باشد که برای دریافت سیمکارت رایگان صف کشیدند؛ آن هم در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، جان همه‌ی افرادی که برای دریافت این سیمکارت‌ها در صف ایستاده‌اند به خطر می‌افتد و عدم رعایت فاصله اجتماعی عواقب بدی را برای جامعه رقم می‌زند.

بر این اساس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتی نارضایتی خود را اعلام کرد و گفت:

آقای اپراتور

مردم نباید برای تهیه‌ی سیمکارت رایگان در این شرایط کرونا صف بکشند. همین الان باید این فرایند متوقف شود. از مردم آنلاین ثبت نام کنید و با پست سیمکارت‌ها را به منازل آنها برسانید. خدمت‌رسانی خود به مردم باید با دستورالعمل‌های وزارت بهداشت باشد.

بر این اساس شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول اعلام کرده که ثبت نام سیم‌کارت سرپرست خانوار هایی که سیم‌کارتی به نام خود ندارند، به شکل اینترنتی انجام و از طریق پست درب منزل به دست‌شان می‌رسد.

در پی ازدحام متقاضیان در برخی مراکز فروش و خدمات تلفن همراه، اپراتور اول اعلام کرد تا هر زمان که مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی تمدید شود، طرح اهدای سیم‌کارت رایگان توسط همراه اول نیز تمدید خواهد شد.

بر اساس گزارش این اپراتور، با توجه به ضرورت حفظ سلامت شهروندان، همراه اول تاکید کرده متقاضیان دریافت سیم‌کارت، از طریق فروشگاه اینترنتی همراه اول به نشانی shop.mci.ir ، نسبت به ثبت‌نام سیم‌کارت اعتباری رایگان خود اقدام و از مراجعه حضوری به دفاتر فروش پرهیز کنند.

گفتنی است طبق اعلام شرکت پست، سیم‌کارت‌های ثبت نام شده در اسرع وقت تحویل خواهد شد.

همچنین ایرانسل اعلام کرده که متقاضیان ثبت نام سیمکارت سرپرست خانوار می‌توانند صرفاً با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir، از طریق بخش «سیم‌کارت» و گزینه‌ی «سیم‌کارت اعتباری رایگان برای سیم‌کارت اولی‌ها» درخواست خود را ثبت و سیم‌کارت خود را از طریق شرکت پست در محل مورد نظرشان دریافت کنند.

بر اساس گزارش این اپراتور، با توجه به شرایط کرونایی و در راستای کمک به رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و تسهیل شرایط دریافت سیم‌کارت برای متقاضیان، طرح فوق فقط از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل اجرا می‌شود و امکان دریافت سیم‌کارت با مراجعۀ حضوری به فروشگاه‌ها، نمایندگی‌های مجاز یا مراکز ارتباط با ایرانسل میسر نیست.

به گزارش ایرانسل، ثبت‌نام و ارسال این سیم‌کارت رایگان است و از این بابت هزینه‌ای از مشترکان ایرانسل دریافت نمی‌شود.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments