سازندگان از حذف دوربین ثابت در بازسازی Silent Hill 2 میگویند
گسترش دنیای بازی و نمایش عناصر جدید
به گفته سازندگان حذف دوربین ثابت در بازسازی Silent Hill 2 موجب گسترش دنیای آن و نمایش عناصر جدیدی خواهد شد که در گذشته قابل دسترسی نبودند.
یکی از اعضای ارشد تیم توسعه دهنده بازسازی بازی Silent Hill 2 در استودیو بلوبر تیم (Bloober Team) اظهار داشته که عدم وجود دوربین ثابت موجود در نسخه اصلی این بازی در بازسازی آن، عناصر جدیدی را برای اولین بار در مقابل پلیرها قرار میدهد که میتوانند به کنکاش آنها بپردازند.
درست به مانند بازسازی نسخههای دوم، سوم و چهارم مجموعه بازی Resident Evil، عنوان Silent Hill 2 نیز با دوربین سوم شخص روی شانه مدرن سازی شده است و اگرچه بسیاری از طرفداران دلتنگ تنش ایجاد شده به واسطه دوربین ثابت بودند، با این حال جستجوی محیطهای خاطرهانگیز بازی بدون وجود محدودیتهای قبلی نیز برای بسیاری هیجانانگیز به نظر میرسد. در جریان گفتگوی اخیر صورت گرفته، باربارا کیشِک (Barbara Kciuk) طراح روایی ارشد بازی تایید کرد که داستان روایت شده در نسخه اصلی تقریبا به همان شکل در نسخه بازسازی نیز روایت میشود. با این حال تکنولوژی مدرن به تیم سازنده در استودیو بلوبر تیم اجازه داده تا برخی از جوانب آن را گسترش دهند.
ایشان در ادامه توضیح داد که چگونه حذف دوربین ثابت در بازسازی Silent Hill 2 عناصر جدیدی را در برابر مخاطبین قرار میدهد. “هنگام ساخت یک بازی با دوربین ثابت، شما به عنوان طراح باری روی آن چه پلیر میبیند، کاری که انجام میدهد و مواردی از این قبیل کنترل بسیار بیشتری دارید. تغییر به زوایه دید سوم شخص یک چالش محسوب میشد. با این حال، این موضوع فرصتی برای ما به شمار میرفت تا به گسترش دنیای بازی پرداخته، به پلیرها عناصر جدیدی را نمایش دهیم که پیش از این قابل دسترسی نبودند و در نهایت سبب غنیتر شدن دنیای بازی میشوند.”
عنوان بازسازی Silent Hill 2 برای عرضه در تاریخ 8 اکتبر 2024 برابر 17 مهر 1403 برای پلتفرمهای پلی استیشن 5 و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید