ساخت بهترین بازی Starfield هدف اصلی ایکس باکس است
امتیاز منتقدها چندان مهم نیست!
فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، به تازگی در گفتوگویی اعلام کرد که هدف اصلی ایکس باکس، ساخت بهترین Starfield ممکن است.
نظر هموم در صنعت بازیهای ویدیویی به سرعت تغییر میکند. برای مثال، پس از انتشار فاجعهبار ردفال، نقدهای زیادی به عملکرد مایکروسافت وارد شد و بسیاری از هوادارها ردموندیها را مقصر اصلی میدانستند. با این حال، طی هفته گذشته نظر بازیکنها به یک باره تغییر کرد.
در واقع، بعد از نمایش خارقالعاده بازی استارفیلد در مراسم ایکس باکس گیمز شوکیس، هوادارها به بازی بعدی انحصاری ایکس باکس امیدوار شدند. هرچند، هنوز هم نگرانیهایی درباره کیفیت بازی وجود دارد که البته مایکروسافت بارها و بارها روی کیفیت بالای این عنوان تاکید کرده است.
در همین راستا، به تازگی آقای فیل اسپنسر در گفتوگویی اعلام کرد که هدف اصلی آنها، ساخت بهترین Starfield ممکن است. از طرفی، او اعلام کرد که همواره امتیاز منتقدها بیانگر کیفیت بازی نیست. همچنین، او از اینکه پیشتر گفته بود بازیکنها حتی در صورت موفقیت بیچون و چرای استارفیلد، پلی استیشن 5 خود را نمیفروشند، اظهار پشیمانی کرد.
فیل اسپنسر در این زمینه توضیح میدهد:
بازیهای با کیفیت بدون شک بخشی از استراتژی ما به شمار میروند. من این بخش از صحبتهای خودم را دوست نداشتم. بر این اساس، منظور من این نیست که تبدیل شدن بازی استارفیلد به یک بازی با امتیاز ۱۱ از ۱۰ هدف ما نیست. البته این روش خندهداری برای بیان این موضوع است. به نظر من، نمره منتقدها همواره معیار خوبی برای بیان کیفیت بازیها نیست. با این حال، ساخت بهترین استارفیلد قطعا هدف ما است. من قصد دارم که ما بهترین بازیهایی که میتوانیم بسازیم، را خلق کنیم.
بازی Starfield در روز ۶ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۵ شهریور ماه پیشرو) به طور انحصاری برای کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و پلتفرم رایانه شخصی منتشر میشود. البته، در صورت پیش خرید نسخه پریمیوم، به مدت پنج روز زودتر از زمان مقرر میتوانید به تجربه بازی بپردازید.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید