دو تریلر از بازی ILL فضای تاریک و ترسناک این عنوان جدید را نشان می‌دهند

زامبی‌ها در موتور گرافیکی جدید!

طبق اعلام رسمی، بالاخره دو تریلر بازی ILL منتشر شدند تا یک نگاه اولیه به فضا و سبک گیم پلی این عنوان جدید داشته باشیم؛ بازی خاصی که توسط استودیو تیم کلوت (Team Clout) طراحی شده و ظاهرا گیم پلی بسیار کندی دارد!

استودیو تیم کلوت یک گروه از طراحان و بازی‌ساز‌های اهل کانادا است که پیش‌تر روی عناوین موبایلی مانند Woof Games کار می‌کردند و میلیون‌ها کپی از دو بازی قبلی خود را به فروش رسانده بودند. با این حال پس از چند موفقیت نسبی، گروه تصمیم گرفتند تا سقف اهداف استودیو را بالاتر برده و طی یک همکاری با اپیک گیمز و استفاده از موتور گرافیکی ابرقدرت Unreal Engine 5 دست به ساخت یک بازی جدید بزنند؛ عنوانی که حال آن را با نام ILL می‌شناسیم.

در واقع با تماشای دو تریلر بازی ILL بازی اولین چیزی که متوجه آن می‌شوید این است که ظاهرا محیط بازی شباهت‌های خاصی را با دو عنوان اخیر سری Resident Evil 7 و Resident Evil Village دارد. بخصوص هنگامی که زامبی‌های داخل بازی را می‌بینیم و حرکت کند آن‌ها نشان از یک گیم پلی واقع‌گرایانه را می‌دهد. اما در نظر داشته باشید که این عنوان جدید به هیچ وجه قرار نیست تا تکراری بر کاغذ آبی‌های کپکام باشد! بلکه سبک این گیم پلی بسیار نسبت به رزیدنت اویل متفاوت بوده و حتی در نحوه دست گرفتن سلاح و همچنین روایت داستان دیده می‌شود.

البته درباره داستان این بازی هنوز اطلاعات چندانی در دسترس نیست، اما حداقل می‌دانیم که ILL یک عنوان ترسناک سبک کاراگاهی خواهد بود. شما وارد محیط می‌شوید تا سرنخ و جزئیات بیشتری را به دست آورید؛ همین هم باعث می‌شود تا این ماجراجویی ترسناک به یک بازی ذهن تبدیل شود، در حالی که کنار آن باید با زامبی‌های عزیز که قصد خوردن شما را دارند دست و پنجه نرم کنید. همچنین همانطور که در تریلر دیدیم، به همان اندازه که سرعت راه رفتن زامبی‌ها در بازی کند است، کاراکتر اصلی هم آهسته راه می‌رود و شاهد یک گیم پلی با سرعت اکشن بالا نیستیم. گرچه هنوز چیزی مشخص نیست و احتمال دارد که به زودی و با حضور دشمنان قوی‌تر، شخصیت اصلی بازی هم کمی سریع‌تر فرار کند!

جدای از این موارد نیز می‌توانید در هر دو تریلر بازی ILL شاهد گرافیک به شدت قوی و نسل بعدی باشید که واقعا همه چیز را به واقع‌گرایانه‌ترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد. به اجسام نگاه کنید، هر شئ مانند چوب، دیوار و فلز به شکل خاصی نور را بازتاب می‌کنند. همچنین انتظار می‌رود که با قدرت موتور گرافیکی Unreal Engine 5 گیم پلی این بازی هم تحت تاثیر قرار گرفته و کمترین باگ را داشته باشد. لازم به ذکر است که صدای محیط در بازی ILL (چنان که در تریلر دیده می‌شود) به شدت روی اتمسفر آن تاثیرگذار خواهد بود. این صدا توسط هنرمند معروف لورن (Lorn) تنظیم شده است.

تاریخ عرضه بازی lLL هنوز به صورت دقیق مشخص نشده، اما هدف سازندگان سال ۲۰۲۲ است.


guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
بالا