موتور گرافیکی جدید Halo Infinite فضای بیشتر به سازندگان این عنوان می‌دهد

Slipspace Engine اجازه‌ی کارهایی را می‌دهد که قبلا نمی‌توانستند

موتور گرافیکی Halo Infinite

گارگردان فرانچایز Halo در خصوص موتور گرافیکی جدید بازی Halo Infinite می‌گوید که انجین جدید به آن‌ها اجازه‌ی انجام کار‌هایی را می‌دهد که پیش از این، ممکن نبود.

بازی Halo Infinite یکی موردانتظارترین عناوین در حال توسعه برای طرفداران سبک تیراندازی است که به بازیکن اجازه می‌دهد که بعد از ۵ سال از عرضه‌ی آخرین نسخه‌ی Halo، بار دیگر در نقش مستر چیف به دل سرزمین‌های جهان هیلو رفته و ادامه‌ی روایت‌های قبل را دنبال کند.

همانطور که می‌دانید، بازی Halo Infinite از موتورگرافیکی جدیدی استفاده می‌کند که این موتور تحت عنوان Slipspace Engine در دل شرکت 343Industries توسعه پیدا کرده است. گویا این موتور گرافیکی راه را برای توسعه‌دهندگان بازی راحت تر کرده و مورد تحسین کارگردان فرانچایز Halo یعنی Frank O’Connor قرار گرفته است. او در خصوص این موتور گرافیکی می‌گوید:

ما باید یک موتور گرافیکی جدید برای نسل بعد تولید می‌کردیم که در کنار قوی‌تر بودن، چابک‌تر هم باشد. بنابراین خلاقان و مهندیس ما توانستند، چیزی خلق کنند که هم آسان‌تر باشد و هم سریع‌تر. این زیرساخت‌های جدید فناوری است که در بستر شکل‌گیری آینده‌ی Halo نقش خواهد بست.

کارگردان فنی استودیوی 343Industries هم بیان کرد که موتور گرافیکی Slipspace  به تیم 343 اجازه می‌دهد تا کار‌هایی را انجام دهند که پیش از این در فرانچایز Halo توانایی انجام آن وجود نداشت. او در این رابطه می‌گوید:

شما باید ابزاری را توسعه دهید که امکانات زیادی را در اختیارتان قرار دهد؛ امکاناتی که قبلا حتی فکرش را هم نمی‌کردید. این ابزار باید بتواند منجر به خروجی مناسبی از اتاق فکر شود.

کارگردان بخش چند نفره‌ی استودیوی 343Industries گفت که Slipspace engine به تیم اجازه می‌دهد که چیز‌های جدید را سریع تر امتحان کنند. او اضافه کرد که:

طراحان ما قدرت و توانایی بیشتری دارند که مشکلات را راحت‌تر پیدا حل کنند و نمونه‌های اولیه کار‌هایشان را در بازی آزمایش کنند.

بازی Halo Infinite در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ویندوز و ایکس‌باکس سری ایکس به بازار عرضه می‌شود.


guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
بالا