اسکرین‌شات‌های جدید Halo Infinite منتشر شد | گرافیک بازی ارتقا یافت!

انتشار اسکرین شات‌های جدید

اسکرین‌شات‌های جدید Halo Infinite منتشر شد | گرافیک بازی ارتقا یافت! سورنا رضایی ۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ اخبار بازی
سبک هنری کمپین Halo Infinite

استودیوی اینداستریز 343 با انتشار یک پست در وب سایت رسمی فرنچایز هیلو، جزئیاتی را از سبک هنری کمپین Halo Infinite به اشتراک گذاشت.

پس از اینکه Halo Infinite با تاخیر مواجه شد و تاریخ انتشار خود را از دست داد، شایعه‌های زیادی در فضای مجازی به گوش می‌رسیدند که همگی به چالش‌های فراوان تیم توسعه اشاره داشتند. تعدادی از آن‌ها ادعا کردند نسخه‌ی نسل هشتمی به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری لغو شده و عده‌ی دیگری هم می‌گفتند جدیدترین نسخه‌ی هیلو احتمالا باز هم با تاخیر مواجه می‌شود. با افزایش تعداد شایعه‌ها، استودیوی اینداستریز 343 تصمیم گرفت هر چند وقت یکبار اطلاعاتی را از روند پیشرفت پروژه و همچنین بخش‌های مختلف بازی منتشر کند تا بدین ترتیب، به شایعه‌پردازان اجازه‌ی مانور و ایجاد موجی از نگرانی در میان طرفداران را ندهد.

اینداستریرز 343 با انتشار یک پست بلند در وب سایت رسمی فرنچایز هیلو، اطلاعات تازه‌ای را از سبک هنری کمپین Halo Infinite منتشر کرد. جاستین دینجز (Justin Dinges) طراح ارشد کمپین است. او در بخشی از پست محصول جدیدشان را یک «ریبوت معنوی» خواند و همچنین گفت در هنگام طراحی زتا هیلو (Zeta Halo) دو اصل «سادگی و میراث» را مد نظر قرار داده‌اند:

منظورمان از میراث این است که می‌خواهیم محصولی را بسازیم که کاربر هنگام تجربه‌اش حس کند پای یکی از محصولات قدیمی مجموعه مانند Halo: Combat Evolved نشسته، با این تفاوت که گرافیک فنی‌اش امروزی است.

منظورمان از سادگی این است که نمی‌خواستیم به سمت طراحی‌های شلوغ و با جزئیات بیهوده برویم. [از همان ابتدا] قصد داشتیم این ماجراجویی جدید را به ریشه‌های مجموعه بازگردانده و تجربه‌ی بصری‌ای را به ارمغان بیاوریم که پیچیدگی‌های بی‌مورد جایگاهی در آن ندارند.

طراح ارشد کمپین اینداستریز 343 در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت برای خلق زتا هیلو از واشنگتن الهاماتی گرفته شده است. در نتیجه، کاربر در محیط با کوه‌ها، رودخانه‌ها و جنگل‌هایی مواجه می‌شود که می‌توان به گشت و گذار در آن‌ها پرداخت. جاستین دینجز همچنین گفت اصل سادگی را در طراحی دشمنان قدیمی مانند جکال‌ها و گرانت‌ها هم اعمال کرده‌اند. از همین رو، طراحی آن‌ها به چیزی که در Halo 3 یا نسخه‌های قدیمی‌تر دیده بودیم شباهت بیشتری دارند.

سازندگان هیلو اینفینیت در بخشی از پست اخیر خود اسکرین شات‌های تازه‌ای را منتشر کرده‌اند که تعدادشان به رقم چهار می‌رسد. تصاویر در مقایسه با دمویی که سال گذشته به نمایش گذاشته بسیار چشم‌نواز هستند اما روی تمامی آن‌ها عبارت Work in Progress درج شده است. این موضوع نشان می‌دهد نسخه‌ی نهایی از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود. در ادامه می‌توانید تصاویر را مشاهده کنید:

در انتها، لازم به ذکر است Halo Infinite در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.


guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
بالا