انتشار Ghostwire: Tokyo به زمان دیگری موکول شده است

این بازی قرار بود در سال جاری عرضه شود

انتشار Ghostwire: Tokyo

استودیو تانگو گیم ورکس با انتشار یک بیانیه نسبتا طولانی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد انتشار Ghostwire: Tokyo تاخیر خورده است.

شینجی میکامی (Shinji Mikami) که به واسطه خلق رزیدنت اویل شناخته می‌شود، پس از سال‌ها فعالیت در کپکام تصمیم گرفت از آن جدا شود. او برای مدتی در استودیوهای دیگر مانند PlatinumGames مشغول به کار شد اما نهایتا مجموعه خود را با نام Tango Gameworks تاسیس کرد تا بتواند پروژه‌هایی را بسازد که می‌خواهد. او و تیمش پس از توسعه مجموعه The Evil Within حالا تمرکزشان را روی بازی Ghostwire: Tokyo قرار داده‌اند که نخستین بار در رویداد E3 2019 معرفی شد. این بازی در ژانر اکشن-ماجراجویی ساخته شده اما المان‌های ترسناک و دلهره‌آوری را در خود جای داده است.

داستان Ghostwire: Tokyo در توکیو روایت می‌شود. تقریبا تمامی ساکنان شهر به طرز اسرارآمیزی ناپدید شده و ارواحی تحت عنوان مهمان (Visitor) به شهر حمله کرده‌اند. همزمان با این اتفاقات، قدرت‌های فراطبیعی شخصیت اصلی به تدریج آشکار می‌شود. او حین مبارزه با ارواح با گروهی مواجه می‌شود که اعضایش ماسک‌های هانیا را به صورت زده‌اند. پروتاگونیست که به دنبال پاسخی برای سوال‌های خود و برداشتن پرده از راز است، گمان می‌کند از طریق افراد ماسکدار می‌تواند به خواسته خود برسد.

تانگو گیم ورکس چند ساعت پیش یک بیانیه نسبتا طولانی در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشت و به واسطه آن اعلام کرد انتشار Ghostwire: Tokyo به زمان دیگری موکول شده است. این بازی اکشن-ماجراجویی قرار بود در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های هدف عرضه شود اما علاقه‌مندان حالا باید تا فرا رسیدن سال ۲۰۲۲ میلادی منتظر بمانند. در ادامه می‌توانید متن بیانیه را مطالعه کنید:

ما تصمیم گرفته‌ایم انتشار Ghostwire: Tokyo را تا اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی به تعویق بیاندازیم.

می‌خواهیم بازی در سریع‌ترین زمان ممکن در دسترس شما قرار بگیرد تا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از حضور در توکیوی جن‌زده داشته باشد؛ توکیویی که حاصل تلاش‌های ما است. در همین حین، باید تمرکزمان را روی محافظت از سلامتی تمامی کارکنان تانگو گیم ورکس بگذاریم. پنجره جدید انتشار فرصتی را در اختیار ما قرار می‌دهد تا محصولی را به ارمغان بیاوریم که رویایش را داشتیم.

اگرچه در متن بیانیه اشاره نشده است، تاخیر در انتشار Ghostwire: Tokyo را باید به پای همه‌گیری ویروس کرونا نوشت. علی‌رغم آغاز واکیسناسیون، هنوز بخش قابل‌توجهی از جمعیت انسان‌ها واکسینه نشده و همین موضوع می‌تواند باعث بروز خطرهای متعددی شود. با در نظر گرفتن این موضوع، منطقی است که مدیران تانگو گیم ورکس نگران سلامتی کارمندان خود باشند.

Ghostwire: Tokyo برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی توسعه می‌یابد اما انحصاری زمانی سونی به شمار می‌رود. از همین رو، نسخه‌های پلی‌استیشن و پی‌سی در ابتدا عرضه شده و پس از یک سال، نسخه ایکس‌باکس وارد بازار می‌شود.


guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
بالا