1%
  • 0/10

بازی Dragon’s Dogma 2 با فریم ریت قفل نشده عرضه می‌شود

کارگردان بازی توضیح می‌دهد

بازی Dragon’s Dogma 2 با فریم ریت قفل نشده عرضه می‌شود ۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ اخبار بازی کپی لینک
بازی Dragon’s Dogma 2

توسعه دهنده بازی Dragon’s Dogma 2 به تازگی اظهار داشته است عنوان مذکور با فریم ریت قفل نشده منتشر خواهد شد.

در میان شایعات مطرح شده بدین شرح که عنوان Dragon’s Dogma 2 با فریم ریت 30 روی کنسول‌ها قفل خواهد بود، اکنون کارگردان این اثر یعنی آقای هیدکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) در توییتی در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق اظهار داشت که عنوان جهان‌باز اکشن نقش‌آفرینی آن‌ها با فریم ریت قفل نشده عرضه خواهد شد. از یک طرف این خبر خوبی برای پلیرهای رایانه‌های شخصی محسوب می‌شود زیرا آن‌ها می‌توانند در رزلوشن‌های بالاتر به فریت ریت 120 و یا حتی بالاتر از آن دست پیدا کنند.

برای نسخه‌های کنسولی، آقای ایتسونو مشخص نکرد که فریم ریت قفل نشده تنها گزینه در رابطه با بخش بصری بوده یا حالت‌های گرافیکی مختلف نیز در دسترس خواهند بود. فریم ریت قفل نشده می‌تواند در نوع خود برای کنسول‌ها مشکل ساز باشد زیرا بسته به چگونگی بهینه‌سازی، اجرای بازی می‌تواند دچار نوسان فریم شود. مخصوصا وقتی این نکته را در نظر بگیریم که به گفته خود سازندگان، جهان بازی Dragon’s Dogma 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه اول خواهد بود. به همین دلایل است که شاید کمپانی بتسدا (Bethesda Game Studios) تصمیم گرفت عنوان Starfield را به صورت 30 فریم قفل شده روی کنسول‌های مقصد بازی خود منتشر کند.

باید منتظر اخبار و اطلاعات تکمیلی از سوی شرکت کپکام و اعضای توسعه دهنده بازی در این رابطه بمانیم. این بازی اکشن نقش آفرینی سوم شخص ادامه نسخه قبلی بوده و طی آن گیمر کنترل شخصیتی به نام Arisen را به دست می‌گیرد و باید اژدهایی که روی شخصیت Arisen علامت گذاشته را نابود کند. بازی شامل دنیایی متشکل از کوئست‌ها و فعالیت‌های متنوع خواهد بود و گیمر در روند تجربه بازی خود را در میان درگیری بین دو پادشاهی موجود در سرزمین‌های جهان بازی پیدا خواهد نمود. عنوان مذکور قرار است در تاریخ 22 مارس 2024 برابر 3 فروردین 1403 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments