1%
  • 0/10

استودیو رمدی، سازنده‌ی بازی Control از پروژه‌های جدید خود رونمایی کرد

این بار با بودجه‌ی بیش‌تر

استودیو رمدی، سازنده‌ی بازی Control از پروژه‌های جدید خود رونمایی کرد ۰ ۰۹ تیر ۱۴۰۰ اخبار بازی کپی لینک
دنباله بازی Control

استودیوی Remedy سازنده‌ی عناوینی همچون Quantum Break و Alan Wake، دیروز از پروژه‌ی مولتی‌پلیر خود رونمایی کرد و همچنین بیان داشت که برنامه‌هایی برای ساخت دنباله‌ بازی Control با بودجه‌ی بیش‌تر دارد.

استودیوی Remedy Entertainment در حال حاضر مشغول کار روی یک اسپین-آف مولتی پلیر از بازی Control به نام بازی Condor است. این استودیو همچنین بیان داشت که 505 Games انتشار این بازی Co-Op چهار نفره‌ی PvE را بر عهده دارد. 

تاریخ انتشار این عنوان هنوز مشخص نیست اما طبق اطلاعاتی که تا به حال از بازی منتشر شده است به نظر می‌رسد سازندگان کنسول‌های نسل هشتم را پشت سر گذاشته و آن را تنها برای PS5، Xbox Series X | S و PC منتشر می‌کنند. همچنین خبر خوب برای طرفداران بازی Control این است که استودیوی رمدی به دنبال ساخت دنباله‌ی این اثر با بودجه‌ی بیش‌تر است.

به جز ویژگی‌های ذکر شده، اطلاعات بیش‌تری از بازی Condor و حال و هوای کلی آن منتشر نشده است. با این حال اطلاعاتی از نحوه‌ی اجرای بازی روی موتور Northlight استودیوی رمدی در اختیار قرار داده شد و بودجه‌ی آن کم‌تر از ۳۰ میلیون دلار خواهد بود.

مایکل کاسورینن (Mikael Kasurinen) کارگردان فرنچایز کنترل، بیان داشت که مردم شاید سوالاتی در مورد کار کردن این استودیو روی یک عنوان مولتی‌پلیر داشته باشند چرا که این استودیو بیش‌تر با ساخت عناوین تک نفره شناخته می‌شود. به گفته‌ی این کارگردان توسعه‌ی یک بازی آنلاین برای استودیو رمدی یک چالش هیجان‌انگیز است.

ما متوجهیم که شاید مردم به این عنوان مولتی‌پلیر بدبین باشند اما من معتقدم که ما می‌توانیم بدون به خطر انداختن سابقه‌ی خود، تجربه‌های جدیدی کسب کنیم. ما برای این کار باید زاویه‌ی دید، تکنیک و طرز تفکر خود را زیر سوال ببریم. این اقدام برای ما یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز است و مردم مدام از خود سوال می‌کنند: بازی مولتی‌پلیر رمدی چگونه خواهد بود؟

در کنار بخش مولتی‌پلیر، صحبت‌هایی در مورد عنوان دیگری در دنیای Control صورت گرفت. هر چند اطلاعات زیادی از این عنوان بیان نشد چرا در حال حاضر تنها شرایط همکاری در سطح بالا در برنامه قرار دارد و اقدامات دیگری صورت نگرفته است. کاسورینن بیان داشت که برای این بازی به شدت هیجان‌زده است.

همان‌طور که قبلا گفته شد، کنترل بیش‌تر از یک دنیا یا شخصیت است. ما این بار یک برنامه‌پروازانه در ذهن داریم.

از آن جایی که روند توسعه‌ی دنباله بازی Control هنوز در مراحل ابتدایی است، تاریخ عرضه‌ای برای آن در نظر گرفته نشده است و طبق گفته‌ی کارگردان بازی، مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا این اثر به نمایش درآید.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments