1%
  • 0/10

پیش نمایش قسمت ششم سریال House of the Dragon را با زیرنویس فارسی تماشا کنید

رونمایی از بازیگران جدید

پیش نمایش قسمت ششم سریال House of the Dragon را با زیرنویس فارسی تماشا کنید ۰ ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ تلویزیون (زیرنویس فارسی) کپی لینک

شبکه HBO چندی پیش با انتشار پیش نمایش قسمت ششم سریال House of the Dragon، بخشی از وقایع این اپیزود را برای مخاطبان پر و پاقرص این عنوان به‌نمایش گذاشت.

مدتی پیش اعلام شده بود که بازیگران شخصیت‌های اصلی سریال خوش‌ساخت و بی‌نظیر House of the Dragon جایگزین خواهند شد و بازیگران جوان نقش‌شان را به بازیگران مسن‌تر واگذار می‌کنند. داستان سریال از قسمت پنچ به بعد با پرش زمانی رو به جلو مواجه می‌شود و تمام کاراکترها بالغ‌تر خواهند شد. همچنین گیرایی داستان این اثر افزایش می‌یابد و اتفاقات هیجان‌انگیزتر رخ خواهد داد؛ ویسریس تارگرین (Viserys Targaryen)، پادشاه هفت قلمرو در وضعیت سلامتی ضعیفی قرار دارد و این مسئله موجب کشمکش و نزاع‌های بین اعضای خانواده تارگرین می‌شود. آلیسنت های‌تاور (Alicent Hightower)، همسر ویسریس به‌طرز چشم‌گیری رشد کرده است و از این پس صحبت‌هایش را واضح‌تر بیان می‌کند.

به‌تازگی تیزر قسمت ششم اسپین آف سریال Game of Thrones منتشر شد که مخاطب را با صحنه‌های مهیج و تغییرات آن مواجه می‌کند. در این تیزر منتشر شده اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، نقش آفرینی اما درآرسی (Emma D’Arcy) در قامت رینیرا جوان است. این شخصیت در آینده با مسائل و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، فصل اول این سریال این مشکلات را به‌طور کامل نشان نمی‌دهد و تنها بخشی از آن را پوشش می‌دهد. هنوز پنج قسمت از نخستین فصل سریال گذشته است و بعد از آن فصل دوم از راه می‌رسد، بنابراین باید برای اتفاقات نفس‌گیر خودتان را آماده کنید چون این تازه سرآغاز داستان خاندان اژدها است. موارد زیادی برای نمایش دادن وجود دارد که در فصل اول همه آن‌ها جمع نمی‌شود، به همین علت تمدید این سریال برای فصل دوم نیاز بود. در ادامه می‌توانید پیش نمایش قسمت ششم سریال House of the Dragon را مشاهده کنید:

همان‌طور که گفته شد داستان قسمت ششم در سال‌های آینده روایت می‌شود که رینیرا و آلیسنت هر دو به بلوغ کافی رسیدند تا جایگاهی در شورا به‌دست بیاورند. با جلو رفتن داستان خصومت‌های بین بهترین دوستان، به‌ویژه بعد از بچه‌دار شدن این دو شخصیت، شدت می‌گیرد. به‌علاوه پادشاه ویسریس در وضعیت نابسامانی قرار دارد و مانند پادشاه تئودن (Theoden) از ارباب حلقه‌ها (The Lord of Rings) زیر کنترل جادوگر سارومان (Saruman) است. همچنین به خاطر بسپارید که با پیش رفتن داستان سریال، شخصیت سر کریستون، با توجه به نقش برجسته او در پایان قسمت پنچم، پررنگ‌تر خواهد شد و روابط عاطفی زیادی بین رینیرا و این کاراکتر شکل می‌گیرد.

نظر شما درباره پیش نمایش قسمت ششم سریال House of the Dragon چیست؟ آیا از اپیزود پنچم این اثر راضی بودید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments