1%
  • 0/10

ظاهر گودزیلا در Godzilla x Kong از یک انیمه محبوب الهام گرفته شد

معمای رنگ صورتی بالاخره حل شد

ظاهر گودزیلا در Godzilla x Kong از یک انیمه محبوب الهام گرفته شد ۰ ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ سینمای جهان کپی لینک
گودزیلا در Godzilla x Kong

معمای ظاهر عجیب و سوال برانگیز گودزیلا در Godzilla x Kong سرانجام توسط یکی از دست اندرکاران فیلم حل شد.

وقتی وارنر کمپین تبلیغاتی Godzilla x Kong: The New Empire را با انتشار اولین تریلرش آغاز کرد، حواشی آغاز شد. گودزیلا در فیلم مزبور تغییر رنگ داده و در برخی نماها با رنگ صورتی دیده می‌شد. این موضوع به مذاق گروهی از مخاطبان خوش نیامد و باعث بوجود آمدن انتقاداتی شد. آن‌ها گمان می‌کنند رنگ صورتی تناسب چندانی با موجودی پرابهت و ترسناک مثل گودزیلا نیست.

همزمان با بالا گرفتن حواشی پیرامون رنگ صورتی گودزیلا، رسانه‌ها سعی کردند در مصاحبه‌های خود سوالی را در این باره از دست اندرکاران Godzilla x Kong بپرسند. اگرچه پاسخ‌هایی ارائه شد (برای مثال کارگردان فاش کرد صورتی رنگ مورد علاقه‌اش است)، چیزی نبودند که مخاطبان بدنبالشان می‌گشتند. به بیان دقیقتر، آن‌ها می‌خواستند ببینند این الهام برداری از چه اثری صورت گرفت.

جرد کریچفسکی (Jared Krichevsky) یک طراح و کانسپت آرتیست بوده و در ساخت جدیدترین فیلم مجموعه مانسترورس (MonsterVerse) مشارکت داشت. در جریان یک پرسش و پاسخ، فاش ساخت برای طراحی گودزیلا در Godzilla x Kong از انیمه Dragon Ball Z الهام گرفت:

کاربر: آیا رز تا اطلاع ثانوی رنگ ثابت گودزیلا خواهد بود؟ و آیا احتمالش است این دگرگونی با الهام از رز گوکو طراحی شده باشد؟

من تا سال‌ها بعد [از اولین پخش] رز گوکو را ندیدم. اما این دگرگونی را بر اساس کایو کن (Kaio-Ken) طراحی کردم. بله، قرار بود این دگرگونی موقت باشد.

گودزیلا در Godzilla x Kong

آدام وینگارد (Adam Wingard)، کارگردان Godzilla x Kong بوده و در یکی از مصاحبه‌های خود گفت تغییر رنگ گودزیلا (Godzilla) به صورتی دلیل داشته و در فیلم نشان داده می‌شود. جرد کریچفسکی در ادامه توضیحات خود دلیل این تغییر رنگ را فاش کرد که ترجیح دادیم به منظور جلوگیری از اسپویل داستان، آن را حذف کنیم.

فیلم Godzilla x Kong به تازگی روی پرده نقره‌ای آمده و احتمالاً ماه بعد به سرویس‌های دیجیتال خواهد آمد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments