1%
  • 0/10

بازی جدید Assassin’s Creed Mirage این مجموعه را به ریشه‌هایش بازمی‌گرداند

توجه یوبیسافت به انتقادها

بازی جدید Assassin’s Creed Mirage این مجموعه را به ریشه‌هایش بازمی‌گرداند ۲ ۲۶ دی ۱۴۰۱ اخبار بازی کپی لینک
بازی جدید Assassin's Creed Mirage این مجموعه را به ریشه‌هایش بازمی‌گرداند

کارگردان خلاق بازی جدید Assassin’s Creed Mirage استفان بودون (Stephane Boudon) از بازگشت این مجموعه به ریشه‌هایش خبر می‌دهد. بازیکنان باید منتظر داستان خطی‌تری نسبت به عناوین اخیر Assassin’s Creed باشند.

سه بازی اخیر در مجموعه‌ی Assassin’s Creed یعنی Origins، Odyssey و Valhalla به دنبال ارائه‌ی گیم‌پلی و قصه‌‌گویی به سبک عناوین RPG بودند. این‌بار استودیوی یوبیسافت بوردو (Ubisoft Bordeaux) توسعه‌دهنده‌ی Mirage، نکات مختلفی را در ساخت این بازی در نظر می‌گیرد.

یوبیسافت نقدهای متعدد کاربران در زمینه‌ی گیمپلی را شنیده است. برخی از بازیکنان از تغییرات گیم‌پلی در بازی‌های اخیر این مجموعه، راضی‌اند. اما بسیاری از طرفداران خواهان بازگشت این مجموعه به ریشه‌هایش هستند. توسعه‌دهندگان بازی جدید Assassin’s Creed Mirage با در نظر گرفتن بازخورد بازیکنان، یک بازی با تمرکز روی المان‌های اصلی پارکور، آدم‌کشی و مخفی‌کاری را وعده داده‌اند. مقیاس داستان بازی هم تغییر می‌کند و بیشتر به بازی‌های قدیمی این مجموعه شباهت دارد. این‌بار بازیکنان در قرن نهم در بغداد، کنترل بسیم (Basim) یک دزد خیابانی را بر عهده می‌گیرند. داستان این بازی مستقل از سایر نسخه‌های مجموعه‌ی Assassin’s Creed روایت می‌شود. پس بازیکن برای درک داستان، نیازی به آگاهی از اتفاقات قدیمی این مجموعه را ندارند.

مکانیک‌های بهتر در بازی جدید Assassin’s Creed

البته‌ همان‌طور که انتظار می‌رود، مکانیک‌های جدیدی هم به این بازی اضافه می‌شود. استودیوی یوبیسافت بوردو با هدف ایجاد یک تجربه‌ متناسب با نوع بازی هر بازیکن، تغییراتی را در زمینه‌ی مخفی‌کاری و ابزارهای محبوب مثل چاقوهای پرتابی یا بمب‌های دودزا اعمال می‌کند. بازی جدید Assassin’s Creed Mirage یکی از شش عنوان آینده‌ی این مجموعه است. دو بازی بعدی با اسم کد Red و Hexe شناخته شده‌اند. بر اساس گزارش‌ها Red همزمان با عنوان Assassin’s Creed Infinity عرضه می‌شود.

مجموعه‌ Assassin’s Creed همیشه به‌خاطر تکرار عناصر همیشگی خود بدون نوآوری و تازگی کافی، مورد نقد قرار می‌گیرد. استودیوی یوبیسافت با سوق دادن بازی‌های Assassin’s Creed به سمت سبک RPG، اهداف جاه‌طلبانه‌ای را دنبال می‌کرد. اما آن‌طور که انتظار می‌رفت در انجام این‌کار موفق ظاهر نشد. پس منطقی به‌نظر می‌رسد که یوبیسافت دوباره استراتژی‌اش را تغییر دهد. مخصوصا که بسیاری از بازیکنان، درخواست بازگشت سری Assassin’s Creed به ریشه‌‌هایش را دارند، پس شاید بهترین گزینه همین باشد.

بازی جدید Assassin’s Creed Mirage در تاریخ نامشخصی از سال 2023 برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس باکس وان، و ایکس باکس سریز X/S منتشر می‌شود. حتما نظرات‌تان را با ما به اشتراک بگذارید.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments