1%
  • 0/10

آیا فیلم دزدان دریایی کارائیب 6 با بازی جانی دپ در دست ساخت است؟

آشتی دیزنی و جانی دپ؟

آیا فیلم دزدان دریایی کارائیب 6 با بازی جانی دپ در دست ساخت است؟ ۱۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ سینمای جهان کپی لینک
فیلم دزدان دریایی کارائیب 6

به تازگی رئیس استودیوی دیزنی (Disney)، درباره احتمال ساخت فیلم دزدان دریایی کارائیب 6 و همچنین احتمال بازگشت جانی دپ (Johnny Depp) صحبت کرده است.

جانی دپ در چند سال اخیر درگیر مشکلات حقوقی بزرگی با همسر سابق خود، امبر هرد (Amber Heard) بود و این موضوع آسیب جدی‌ای را به حرفه بازیگری او وارد کرد. آخرین فیلم منتشر شده با بازی او این بازیگر، یعنی Minamata به خاطر حواشی این دعوای حقوقی با مشکلات زیادی همراه بود. شرکت دیزنی (Disney) نیز ساخت قسمت بعدی مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب با بازی او را لغو کرد و همچنین از نقش جک اسپارو (Jack Sparrow) کنار گذاشت. شرکت برادران وارنر (Warner Bros) نیز در فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore او را از نقش گلرت گریندل‌والد (Gellert Grindelwald) کنار گذاشت.

با این حال پس از پایان این دعوای حقوقی با پیروزی جانی دپ، او هم اکنون در حال احیای حرفه خود است. او به تازگی در فیلم Jeanne du Barry نقش لوئی پانزدهم (Louis XV) را ایفا کرده است. او همچنین قرار است به‌زودی فیلم Modigliani را که با کمک آل پاچینو (Al Pacino) ساخته می‌شود، کارگردانی کند. ایم فیلم قرار است راجع به آمادئو مودیلیانی (Amedeo Modigliani)، نفاش و مجسمه‌ساز برجسته ایتالیایی باشد که در سال ۱۹۲۰ میلادی در سن ۳۵ سالگی درگذشت.

با این حال هنوز هم عده زیادی از طرفداران هستند که آرزوی ساخت دنباله Pirates of the Caribbean را به همراه بازگشت جانی دپ به نقش جک اسپارو دارند. در سال ۲۰۲۰ گزارش شد که یک فیلم اسپین‌آف از این مجموعه با بازی مارگو رابی (Margot Robbie) در دست ساخت قرار دارد، اما به نظر می‌رسد که ساخت آن لغو شده باشد.

مدتی پیش جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer) تهیه‌کننده سری Pirates of the Caribbean اعلام کرد که هنوز هم احتمال ساخت دنباله آن وجود دارد و دیزنی به دنبال ساخت قسمت ششم است.

حالا به تازگی شان بیلی (Sean Bailey) رئیس استودیوی دیزنی موشن پیکچر پروداکشن (Disney Studios Motion Picture Production)، در مصاحبه‌ای که با رسانه نیویورک تایمز (New York Times) داشت، درباره احتمال ساخت فیلم دزدان دریایی کارائیب 6 و بازگشت جانی دپ صحبت کرده است.

طبق گفته شان بیلی، آن‌ها هم اکنون یک داستان واقعا خوب و هیجان‌انگیز دارند که به فیلم‌های قبلی مجموعه افتخار می‌کند، او در این رابطه گفت:

ما فکر می‌کنیم که داستان واقعا خوب و هیجان‌انگیزی داریم که به فیلم‌های قبلی این سری افتخار می‌کنه، اما چیزهای جدیدی هم برای گفتن داره.

هنگامی که از او درباره بازگشت جانی دپ سوال پرسیده شد، بیلی اعلام کرد که فعلا این موضوع نامشخص است.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

11 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments