برگزیده
📣 پخش زنده مسابقات زولا هر روز ساعت 17 از آپارات
1%
  • 0/10

آیا بازی Elden Ring 2 در آینده ساخته می‌شود؟

خبرهای هیجان‌انگیزی در راه است؟

آیا بازی Elden Ring 2 در آینده ساخته می‌شود؟ ۰ ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ اخبار بازی کپی لینک
Elden Ring 2

هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان بازی Elden Ring محصول استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) و شرکت بندای نامکو انترتینمنت (Bandai Namco Entertainment) به تازگی به احتمال ساخت بازی Elden Ring 2 یا اسپین‌آفی برای این عنوان اشاره کرده است.
بازی Elden Ring ساخته جدید خالقان بازی‌های Demon’s Souls و Bloodborne و مجموعه Dark Souls یکی از بهترین عناوین چند سال اخیر است و قطعا تا پایان نسل نهم کنسول‌ها نیز از این اثر به عنوان یکی از ماندگارترین بازی‌ها یاد می‌شود. این عنوان در سال گذشته توانست تا در مراسم The Game Awards 2022 جایزه بهترین بازی سال، بهترین کارگردانی، بهترین کارگردانی هنری و بهترین بازی نقش‌آفرینی را ببرد. البته در رویدادها و رسانه‌های دیگر نیز این اثر جوایز بسیار زیادی را به خانه برد.
با این حال سوال مهمی که برای بسیاری از طرفداران مطرح می‌شود این است، آیا روزی شاهد ساخته بازی Elden Ring 2 به عنوان دنباله‌ای برای این اثر خواهیم بود؟ هیدتاکا میازاکی، کارگردان آن اخیرا ممکن است به ساخت یک دنباله یا اسپین‌آف اشاره‌ای کرده باشد. او اخیرا در تور مطبوعاتی کتابی با محوریت این بازی با نام Elden Ring – Book of Knowledge, Volume II حضور داشته و در آن جا درباره دلیل وجود Roundtable Hold در Elden Ring صحبت کرده است.
میازاکی در این رابطه گفت که اگر داستان پیش‌زمینه این عنوان به سوال پاسخ می‌دهد، اما تیم سازنده تصمیم گرفت تا در خود بازی به آن اشاره‌ای نکند. این جواب او باعث شده تا عده‌ای حدس بزنند میازاکی قصد دارد در قالب دنباله یا اسپین‌آفی که در آینده برای بازی Elden Ring ساخته خواهد شد، در این رابطه توضیحاتی ارائه دهد. البته نباید این حرف را به معنای تائید رسمی در نظر گرفت.
پیش از این شرکت کادوکاوا (Kadokawa) که مالکیت استودیوی فرام سافتور را دارد در جلسه‌ای اعلام کرده بود که قصد دارد با ایجاد برنامه‌ای برای افزایش طول عمر مجموعه Elden Ring میزان سود از آن را به حداکثر برساند. این عنوان عملکرد مالی خوبی را برای شرکت داشته و احتمالا پس از انتشار یک یا چند دی‌ال‌سی برای آن، سازندگان به سراغ دنباله بروند.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments