1%
  • 0/10

آیا بازگشت اسکارلت ویچ به دنیای سینمایی مارول ممکن است؟

سرنوشت مبهم قوی‌ترین جادوگر مارول

آیا بازگشت اسکارلت ویچ به دنیای سینمایی مارول ممکن است؟ ۲۲ ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ سینمای جهان کپی لینک
بازگشت اسکارلت ویچ به دنیای سینمایی مارول

به‌دنبال پایان بحث برانگیز فیلم Doctor Strange 2، بازگشت اسکارلت ویچ به دنیای سینمایی مارول، یکی از معدود سوالات مهمی است که استودیو مارول باید در فازهای بعدی حماسه مولتی ورس به آنها پاسخ بدهد.

سریال WandaVision نه‌تنها فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را آغاز کرد، بلکه نقش بسیار مهمی در تکامل شخصیتی واندا ماکسیموف داشت. تکاملی که خیلی زود او را به ابرشرور اصلی فیلم Doctor Strange in The Multiverse of Madness تبدیل کرد. این دنباله جذاب ضمن به‌تصویر کشیدن مولتی ورس، مخاطبان را با کتاب تاریک دارک‌هولد و تاثیر مخربش آشنا کرد.

بعد از آشوب به‌پا کردن در زمین‌های ۶۱۶ و ۸۳۸، واندا درنهایت به اشتباهات خود پی برد و با ویران کردن کوه ونداگور، کتاب دارک‌هولد را در تمامی دنیاهای موازی نابود کرد. پایان مبهم فیلم باعث شد سرنوشت قدرتمندترین شخصیت مارول که برای اولین بار در سکانس پس از تیتراژ Captain America: The Winter Soldier به MCU معرفی شده بود را زیر سوال ببرند. اما حتی با وجود نامشخص بودن آینده او، نویسنده دنباله مولتی ورسی دکتر استرنج به تازگی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.

آیا اسکارلت ویچ به دنیای سینمایی مارول بازمی‌گردد؟

مایکل والدرون (Michael Waldron)، نویسنده فیلم Doctor Strange 2، در یک مصاحبه مطبوعاتی با Empire نسبت به احتمال بازگشت اسکارلت ویچ به دنیای سینمایی مارول واکنش نشان داد. همانطور که انتظار می‌رفت والدرون هیچ چیزی را تایید یا رد نکرد و صرفا با یک “خواهیم دید” ساده، در را برای بازگشت احتمالی واندا باز گذاشت.

در حال حاضر اسکارلت ویچ خودش را از معادله حذف کرده، اما تا کی؟ برای همیشه؟ خواهیم دید. می‌دانید من بیشتر از همه دوست دارم دوباره ببینمش.

در مصاحبه قبلی با Variety، والدرون به‌منظور همدردی با طرفدارانی که نگران آینده او در MCU هستند، کمی در مورد مرگ احتمالی واندا صحبت کرده بود.

به‌نظرم این موضوع قابل تفسیر است. اسکارلت ویچ از جان خود گذشت تا دارک‌هولد را در تمامی دنیاهای موازی نابود کند. حالا اینکه آیا او مرده یا نه، سوالی است که هیچ کس جوابش را نمی‌داند. گاهی اوقات از تصمیمات اشتباه شخصیت مورد علاقه‌مان ناراحت می‌شویم، اما این بخشی از لذت به‌تصویر کشیدن داستان‌های احساسی است.

با توجه به اینکه اسکارلت ویچ به‌عنوان قدرتمندترین شخصیت دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود، مرگ بر اثر ریزش کوه ونداگور به‌هیچ وجه قابل قبول نیست. از طرفی نور قرمز رنگی که هنگام ریزش کوه دیده شد، به‌تنهایی برای تکذیب مرگ جادوگر محبوب مارول کافیست. همچنین از بین پروژه‌های معرفی شده در کمیک کان سن دیگو، سریال Agatha: Coven of Chaos و دو فیلم به‌شدت مورد انتظار Avengers: The Kang Dynasty و Avengers: Secret Wars همگی می‌توانند فرصت خوبی برای بازگشت دوباره اسکارلت ویچ به MCU باشند.

درسته که وضعیت فعلی واندا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) قرار است در فصل دوم انیمیشن سریالی ?…What If، باری دیگر به شخصیت اسکارلت ویچ جان ببخشد و ماجراجویی جدیدی را در یک خط زمانی متفاوت آغاز کند.

سریال WandaVision و Doctor Strange in The Multiverse of Madness هم اکنون از دیزنی پلاس پخش می‌شوند. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شاهد بازگشت واندا در آینده دنیای سینمایی مارول خواهیم بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

22 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments