برگزیده
Deadpool
1%
  • 0/10

تماشا کنید: تعریف و تمجید تریلر اینفلوئنسرها از بازی در تریلر آنتم وارزون موبایل

تماشا کنید: تعریف و تمجید تریلر اینفلوئنسرها از بازی در تریلر آنتم وارزون موبایل ۰ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تریلر بازی کپی لینک

شرکت اکتیویژن چندی پیش تریلر آنتم وارزون موبایل را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که ترکیبی از بازخوردهای منتقدان و اینفلوئنسرها است.

اگرچه دارندگان موبایل‌های هوشمند می‌توانند در Call of Duty: Mobile به تجربه بتل رویال بپردازند، اکتیویژن تصمیم گرفت Call of Duty: Warzone Mobile را توسعه دهد. این بازی در واقع پورت Call of Duty Warzone بوده و نزدیکترین تجربه به آن را روی تلفن‌های همراه به ارمغان می‌آورد.

کالاف دیوتی وارزون موبایل بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدان و کاربران سیستم عامل iOS دریافت کرد. با این حال، کاربران اندروید اصلاً و ابداً از کیفیت محصول نهایی راضی نبوده و بهینه سازی صورت گرفته را کافی نمی‌دانند. به این موارد باید مشکلات مربوط به سرور و عدم اتصال را اضافه کرد. چنین ایراداتی دست به دست هم داده‌اند تا موجی منفی علیه بازی در فضای مجازی شکل بگیرد.

اکتیویژن چندی پیش تریلر آنتم وارزون موبایل را در فضای مجازی منتشر کرد. این ویدیو کمتر از یک دقیقه زمان داشته و متن‌های کوتاهی از نقدهای کارشناسان را نشان می‌دهد. در همین حین، برخی از اینفلوئنسرهای مشهور مانند هانا استاکینگ (Hannah Stocking) را می‌بینیم که مشغول تجربه بازی Call of Duty: Warzone Mobile بوده و واکنشی مثبت به هیجان بالایش دارند.

چالش‌های اکتیویژن برای به موفقیت رساندن کالاف دیوتی وارزون موبایل به رفع مشکلات فنی خلاصه نمی‌شود. این شرکت تصمیم گرفته بود ربات‌ها را به لابی‌ها اضافه کند تا مچ میکینگ‌ها با سرعت بیشتری صورت بگیرد. اگرچه حضور ربات‌ها مدت زمان انتظار را برای کاربران کاهش داده، باعث شده رقابت‌ها جذابیتی برای آن‌ها نداشته باشند.

فروش وارزون موبایل چقدر است؟

بازی Call of Duty: Warzone Mobile در نگاه اول عملکرد تجاری بسیار خوبی داشت. با این حال، وقتی پای مقایسه با Call of Duty Mobile به میان می‌آید، افتی شدید در فروش را شاهد هستیم. وارزون موبایل طی چهار روز نخست عرضه بیش از ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار فروخت. در حالی که کالاف دیوتی موبایل بیش از ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار در مدت زمان مشابه فروش داشت.

وارزون موبایل هم اکنون برای تمامی کشورها در دسترس قرار دارد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments