رشد جامعه گیم پس به خاطر انتشار بازی استارفیلد
نگران جبران بودجه نباشید
فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت معتقد است که انتشار بازی استارفیلد به رشد جامعه ایکس باکس گیم پس کمک میکند.
اگر اخبار بازیها را در رسانه سرگرمی دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که مایکروسافت در جریان شوکیس ایکس باکس به طور کامل از داستان و گیم پلی بازی بزرگ استارفیلد پرده برداشت. این بازی که به عنوان بزرگترین اثر تاریخ ایکس باکس لقب گرفته، شما را به فضای بیکران با بیش از هزار سیاره برده و ماجراجویی هیجانانگیزی را برایتان رقم میزند.
در این میان، طبق رویکرد همیشگی ردموندیها، قرار است که استارفیلد همزمان با عرضه جهانی، به سرویس ایکس باکس گیم پس نیز راه یابد. حال، شاید برایتان سوال باشد که انتشار این عنوان در گیم پس لطمه بزرگی به فروش آن وارد میکند و به دنبال این اتفاق، مایکروسافت چگونه بودجه ساخت آن را جبران خواهد کرد؟
فیل اسپنسر به تازگی در گفتوگویی به این موضوع پرداخته و معتقد است که انتشار استارفیلد در گیم پس منجر به افزایش جامعه این سرویس اشتراکی میشود. از طرفی، او مدعی است که انتشار این عنوان در سرویس اشتراکی ایکس باکس تاثیر منفی در فروش آن نمیگذارد.
رئیس کل بخش گیمینگ مایکروسافت در این زمینه توضیح میدهد:
بیایید بگوییم میخواهیم بازی Halo 2 را منتشر کنیم، اما این بازی را برای نینتندو و پلی استیشن عرضه نخواهیم کرد. در این صورت، هیچ کس از من نمیپرسد که اگر بازی را برای این پلتفرمها عرضه نکنیم، سود و زیان ما چه به صورت خواهد بود. اما در حال حاضر با وجود ایکس باکس گیم پس مردم سوال دیگری را مطرح میکنند.
وقتی به گیم پس نگاه میکنم، میدانم که ما بدون شک از استارفیلد کسب درآمد خواهیم کرد. جامعه ما رشد میکند و در نهایت سرویس گیم پس پلتفرم بهتری هم در میان کنسولها و هم در میان رایانههای شخصی خواهد بود. این موضوع برای ما به معنای افزایش دسترسی بازیکنها به پلتفرمهای ایکس باکس است. من فکر میکنم که استارفیلد در رشد جامعه گیم پس کمک میکند.
بازی Starfield در روز ۶ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۵ شهریور ماه پیشرو) به طور انحصاری برای کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و پلتفرم رایانه شخصی منتشر میشود. البته، در صورت پیش خرید نسخه پریمیوم، به مدت پنج روز زودتر از زمان مقرر میتوانید به تجربه بازی بپردازید.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید