سیستم جدید بازی Rainbow Six Siege برای مقابله با بازیکنان تاکزیک!

مجازات مناسب؟

سیستم جدید بازی Rainbow Six Siege برای مقابله با بازیکنان تاکزیک! نریمان هروی ۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ اخبار بازی
سیستم جدید بازی Rainbow Six Siege

سیستم جدید بازی Rainbow Six Siege وارد این بازی شوتر اول شخص می‌شود تا جلوی تخلف بازیکنان تاکزیک این بازی را بگیرد.

در آپدیت بعدی بازی Rainbow Six Siege با نام Operation Vector Glare قرار است از راه جدیدی برای مبارزه با بازیکنان تاکزیک استفاده کند. اگر بازیکنان به طور پشت سر هم به هم‌تیمی‌های خود شلیک کنند، فرایند Reverse Friendly Fire فعال می‌شود تا همان دمیج به جای هم‌تیمی، به خود فرد خاطی وارد شود و طی آپدیت بعدی قرار است این فرایند به شکل اتوماتیک به بازی‌های بعدی آن فرد نیز منتقل شود. آقای الکس کارپزیس کارگردان بازی Rainbow Six Siege آن را با نام Preemptive Reverse Friendly Fire قلمداد کرده است.

در واقع سیستم جدید بازی Rainbow Six Siege به این معناست که بازی فراموش نخواهد کرد که شما یک هم‌تیمی بد هستید و اگر از مخاطبان این بازی باشید، قطعا دیدید که بسیاری از بازیکنان با فرندلی فایر یا شلیک به هم‌تیمی ‌های خود، میانه‌ی بسیار خوبی دارند! به عنوان مثال قرار است پس از فرندلی فایر و کشتن هم‌تیمی، یک نوتیفیکیشن روی صفحه‌ی فرد خاطی ظاهر شود و به او اطلاع دهد که فرایند Reverse Friendly Fire تا ۲۰ مسابقه‌ی بعدی برای او فعال است و اگر در این ۲۰ مسابقه به هم‌تیمی شلیک نکند، این فرایند تمام خواهد شد.

بازیکنان تاکزیکی که زیاد تصمیم به فرندلی فایر می‌گیرند، سال‌هاست که بلای جان کامیونیتی بازی Rainbow Six Siege شده و این بازی از معدود بازی‌های شوتر است که سیستم فرندلی فایر دارد.

در چند سال گذشته، بازیکنان این بازی از یوبیسافت خواستند که دمیج تیمی را کاهش دهد یا آن را به صورت کلی خاموش کند ولی یوبیسافت ظاهرا اعتقاد دارد که شلیک نکردن به هم‌تیمی‌ها جزو مهارت‌های بازی Rainbow Six Siege به حساب می‌آید و حالا حالا‌ها قصد ندارد که فرندلی فایر را به کل حذف کند. یوبیسافت در سال ۲۰۱۹ میلادی سیستم Reverse Friendly Fire را وارد بازی کرد.

سیستم Reverse Friendly Fire حقیقتا تا الان خیلی جالب کار نکرده و بسیاری از بازیکنان به راحتی یک بار در هر مسابقه هم‌تیمی خود را می‌کشند و محدودیتی در بازی‌های بعدی گریبان‌گیر آن‌ها نمیشد. قاعدتا سیستم جدید بازی Rainbow Six Siege می‌تواند تا حدود زیادی به سالم‌تر شدن این بازی کمک کند.

البته این سیستم جدید به طور کلی بی اشکال نیست و می‌شد ابتکار‌های جالب‌تری در این مورد صورت می‌گرفت. برای مثال اگر واقعا فرندلی فایر به صورت اتفاقی بود، هم‌تیمی کشته‌شده می‌توانست اعلام کند که فرد خاطی از روی قصد این کار را نکرده و مجازاتی برای او در نظر گرفته نشود.

نظر شما در مورد سیستم جدید بازی Rainbow Six Siege چیست؟ آیا این ابتکار باعث بهتر شدن بازی می‌شود؟ خوشحال می‌شویم که نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.


guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
بالا