کانسپ آرت‌های جدید Elden Ring منتشر شدند

همچنان خبری از تاریخ انتشار نیست

کانسپ آرت‌های جدید Elden Ring

یک هنرمند به نام گابریل بیورک استایرنستروم چندی پیش کانسپ آرت‌های جدید Elden Ring را در فروم Reddit منتشر کرد.

فرام‌سافتور که با خلق سه‌گانه‌ی دارک سولز و Bloodborne شناخته می‌شد، در جریان E3 2019 از محصول جدید خود تحت عنوان Elden Ring رونمایی کرد. استودیوی ژاپنی سپس سکوت در پیش گرفت و هیچ گونه جزئیاتی را پیرامون بازی در دست ساختش به اشتراک نگذاشت؛ سکوتی که باعث به وجود آمدن گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر لغو پروژه شد. فرا‌سافتور سرانجام اواسط آبان سال سکوت خود را شکست و در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد جای نگرانی نبوده و همچنان روند توسعه ادامه دارد.

یک هنرمند به نام گابریل بیورک استایرنستروم (Gabriel Bjork Stiernstrom) چندی پیش کانسپ آرت‌های جدید Elden Ring را در فروم Reddit قرار داد. اگرچه آرتورک‌های مزبور چند روز بعد از دسترس خارج شدند اما تعدادی از آن‌ها در دیگر وب سایت‌ها و فروم‌ها قابل‌دسترس هستند. در ضمن، استایرنستروم در کنار کانسپت آرت‌ها یک متن طولانی به اشتراک گذاشت و گفت هرگز عضو فرام‌سافتور نبوده و روی خود بازی کار نکرده، بلکه در دیجیک پیکچرز فعالیت داشت؛ مجموعه‌ای که با همکاری فرام‌سافتور تریلر رونمایی را آماده کرد. او همچنین تاکید داشت به اشتراک گذاری کانسپت آرت‌ها یک تصمیم شخصی بوده و یک زمینه‌سازی برای انتشار اطلاعات، تصاویر یا ویدیوهای رسمی نیست:

من روی تریلر رونمایی در E3 2019 کردم و این تصاویر بخشی از نتایج کارهایم هستند.

دیجیک پیکچرز مسئول آماده‌سازی بخشی از تریلر رونمایی بود. ما باید بخش مربوط به چکش زدن در تاریکی را آماده می‌کردیم. کار روی تریلر رونمایی، اولین پروژه‌ام در دیجیک پیکچرز بود. این کانسپت آرت‌ها را حدودا دو سال پیش و در ژانویه‌ی سال ۲۰۱۹ کشیدم. هیچ اطلاعاتی درباره‌ی بازی نداشتم. فقط می‌دانستم فرام‌سافتور چنین سفارشی داده است. مانند دیگران، من هم در جریان E3 2019 متوجه شدم پروژه درباره‌ی چیست و چه نامی برای آن انتخاب شده است.

گابریل بیورک استایرنستروم همچنین توضیح داد طرح اولیه‌ای که برای تریلر رونمایی Elden Ring آماده کرده بود، جدا از یک انسان، چکش و سدان (ابزاری فلزی است که آهنگران، اشیاء را روی آن می‌کوبند)، شامل ریشه‌های درخت روی زمین می‌شد. از آنجایی که گمان می‌رفت آن ریشه‌ها برای گروهی از مخاطبان یادآوری Dark Souls باشد، تصمیم به حذفشان گرفته شد. در ادامه می‌توایند کانسپت آرت‌ها را مشاهده کنید:

طبق اندک اطلاعات موجود، Elden Ring در مقایسه با سری Souls از نقشه‌ی وسیع‌تری برخوردار بوده و به کاربران خود آزادی عمل بیشتری برای گشت و گذار در محیط‌ها می‌دهد. البته خبری از روستاهای متعدد و شخصیت‌های غیرقابل‌کنترل (NPC) پرتعداد نیست. به جای این موارد، محیط بازی شامل مکان‌هایی شبیه به سیاهچاله می‌شود. کاربران احتمالا می‌توانند به آن‌ها ورود پیدا کرده و پس از کشتن موجودات مختلف، به آیتم‌های ارزشمندی دست پیدا کنند.


guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
بالا